Uriaşul Ford Explorer a primit o motorizare de doar 2.0 litri

13 Aprilie 2020, 09:49
Denis Godorozea
Noua generaţie Ford Explorer a marcat debutul mondial iarna trecută şi pentru prima dată, după o pauză de două decenii, SUV-ul uriaş a revenit pe piaţa europeană, unde americanii au adus şi o versiune plug-in hybrid mai performantă, cu 450 CP la activ. Acum a venit rândul versiunii chineze, care tot cu surprize pentru clienţi se lansează!
Tehnic Explorer-ul din China nu se distinge prea mult de celelalte versiuni, tehnic şi estetic maşinile fiind aproape identice. Surpriza vine, însă, la nivel de sisteme de propulsie, or lista motorizărilor chinezeşti surprinde cu un motor de doar 2.0 litri, indisponibil pe celelalte pieţe. Cel puţin, pentru modelul respectiv. Benzinarul turboaspirat din seria EcoBoost a fost moştenit de noul Explorer de la generaţia precedentă, însă anterior aceasta era oferită exclusiv pe piaţa nord-americană, unde lipseşte în totalitate acum — în SUA lista motorizărilor disponibile pentru Explorer porneşte de la benzinarul EcoBoost de 2.3 litri.
În această ipostază Explorer 2.0 vine cu un set de echipamente destul de generos, fiind inclus standard un sistem de tracţiune integrală şi cutia automată cu 10 rapoarte. O altă surpriză pentru clienţii din China este noul ecran al sistemului multimedia, mai mare decât cel oferit opţional pentru pieţele din America de Nord şi Europa. Prin intermediul noului ecran cei de la bord vor interacţiona cu majoritatea sistemelor periferice de la bord, or ecranul a eliminat cam toate butoanele de pe consola centrală.
Pentru versiunile de top în China este oferit benzinarul 2.3 EcoBoost, însă versiunea plug-in hybrid de 450 CP rămâne a fi exclusivă doar clienţilor din Europa.
0
1,915
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!