Premieră mondială: Porsche 911 debutează în cea mai stilată caroserie Targa

18 Mai 2020, 11:31
Denis Godorozea
Porsche suplineşte gama noii generaţii 911 cu cel mai stilat tip de caroserie — Targa. Sportcar-ul debutează cu două motorizări incipiente, 4 şi 4S, însă în acest caz sportivele sunt standard ceva mai echipate decât versiunile similare oferite pentru coupe.
Deşi este mai mare decât generaţia precedentă, noua Targa menţine arhitectura clasică cu bara masivă de protecţie pe centrul caroseriei şi luneta rezistentă pe posterior. Plafonul pliabil este realizat din magneziu şi este acţionat timp de 19 secunde (20 anterior), datorită mecanismului îmbunătăţit, însă doar când maşina staţionează.
Comparativ cu generaţia precedentă, Porsche 911 Targa (992) este mai mare la toate capitolele, ba a mai adăugat la nivel de greutate proprie circa 75 kg (1,675 kg), însă chiar şi aşa, noua generaţie este mai rapidă în exerciţiile de acceleraţie şi viteză maximă. Varianta Targa 4 accelerează până la 100 km/h în 4.4 secunde (-0.1 secunde), viteza maximă fiind de 289 km/h (+2 km/h). Versiunea 4S realizează exerciţiul similar în 3.8 secunde (-0.2 secunde) în cazul versiunii cu cutie automată PDK, şi în 4.4 secunde cu cutia manuală cu 7 rapoarte. Viteza maximă în acest caz constituie 304 km/h (+3 km/h).
Benzinarul boxer de 3.0 litri, datorită modificărilor aplicate, a indicat un surplus de 30 CP şi 30 Nm, până la 450 CP şi 530 Nm în cazul versiunii 4S, şi 15 CP în cazul sportcar-ului în motorizarea 4, până la 385 CP şi 450 Nm. Standard sportcar-urile decapotabile sunt echipate cu sisteme de frânare cu etriere cu câte patru pistoane pe ambele punţi, iar varianta 4S va avea pe puntea faţă etriere cu 6 pistoane. Opţional pot fi bifate discuri de frână carbon ceramice. Amortizoarele adaptive şi elemente aerodinamice active sunt incluse standard din interpretarea incipientă. Opţional clienţii pot opta pentru o punte spate viratoare.
Indiferent de motorizare, Porsche 911 Targa are un sistem de tracţiune integrală şi jante de dimensiuni diferite pe cele două punţi. În cazul versiunii 4 pe puntea faţă sunt montate jante de 19 ţoli şi de 20 ţoli pe puntea spate, pe când Targa 4S are jante de 20 şi, respectiv, 21 inch. Tot standard a fost inclus un cruise-control adaptiv cu sistem integrat Car2X, ce poate interacţiona cu radarele, camerele de supraveghere din trafic şi sistemul de navigaţie. Pentru sportcar-urile cu cutie manuală este inclus standard pachetul Sport Chrono.
0
1,912
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!