Land Rover Defender devine un offroader utilitar! Versiunea Hard Top revine

30 Iunie 2020, 16:26
Denis Godorozea
Land Rover suplineşte gama de versiuni pentru noua generaţie Defender cu interpretarea Hard Top. Aceasta va fi adresată în primul rând companiilor private, fiind o versiune utilitară a renumitului offroader britanic. Să vedem, deci, de ce este capabil Hard Top-ul!
Versiunea Hard Top va fi disponibilă din start cele două variante de caroserie, 90 şi 110, respectiv cu 3 sau 5 portiere. O asemenea interpretare a fost lansată în gama britanicilor la mijlocul secolului trecut, însă precum şi interpretările standard, constructorul promite o serie de îmbunătăţiri importante pentru vehiculul comercial. Conform reţetelor actuale din lumea transportului utilitar, Defender va oferi posibilităţi variate de transformare şi fixare a mărfii la interior, iar cei de la Land Rover au scos în evidenţă şi cele mai importante avantaje pe care le poate oferi un offroader veritabil.
Astfel, Defender Hard Top va opune concurenţilor din segment o gardă la sol generoasă de până la 291 mm, dar şi o suspensie pneumatică oferită opţional. În această ipostază, versiunea 110 are un unghi de atac de 38 grade, pe când unghiul de degajare ajunge la 40 grade. Ei bine, aceste caracteristici sunt disponibile şi pentru celelalte interpretări din gamă.
La interior a fost exclusă în totalitate bancheta spate şi, bineînţeles, cel de-al treilea rând de scaune. Chiar şi aşa, portierele posterioare rămân a fi funcţionale, iar capacitatea de tractare în versiunile de top va atinge 3.5 tone. O altă opţiune exclusivă pentru Hard Top este scaunul auxiliar în faţă, ce poat eadăposti doi pasageri, pe lângă şofer. Tot aici, în faţă, Defender Hard Top are o planşă de bord similară cu cele prevăzute pe versiunile lansate anterior, inclusiv toate componentele tehnologizate, precum sistemul multimedia cu conectivităţi Apple CarPlay şi Android Auto.
Printre cele mai noi sisteme de asistenţă pentru şofer incluse în portofoliul Defender Hard Top se enumeră Advanced Tow Assist, care va ajuta şoferul la tractarea remorcilor, dar şi pachetul Terrain Response 2, special creat pentru aventuri şi sarcini dificile în offroad.
Deocamdată britanicii nu au relatat despre motorizările disponibile pentru noua interpretare comercială, însă cel mai probabil la acest capitol nu se pregătesc mari surprize şi premiere, însă gama ar putea fi ceva mai restrânsă. Informaţii în acest sens vor fi făcute publice mai aproape de startul vânzărilor, însă Land Rover a şi numit preţul de pornire pentru offroader-ul utilitar — cel puţin 35,500 lire sterline fără taxe.
0
939
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!