Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Top cele mai fiabile SUV-uri rulate: japonezii domină lista

15 Iunie 2020 - 13:28
Denis Godorozea
Publicaţia germană Auto Bild şi Asociaţia pentru inspecţie tehnică (TUV) din Germania au publicat topul celor mai fiabile SUV-uri rulate disponibile pe piaţa europeană. Surprinzător sau nu, dar japonezii îşi reconfirmă faima şi ajung să domine noul top. Ei bine, printre cele 5 cele mai fiabile modele se enumeră şi două germane.
Aşadar, potrivit informaţiilor publicate de Auto Bild, cel mai fiabil SUV este considerat modelul compact Mazda CX-3. Deşi are un substrat tehnic comun cu hatch-ul urban Mazda2, crossover-ul este simţitor mai avansat şi a mai beneficiat de un facelift consistent de mijloc de carieră în urmă cu câţiva ani, ceea ce i-a adus îmbunătăţiri tehnice şi estetice, dar şi la nivel de materiale de bord. Printre problemele cu care se pot confrunta proprietarii se enumeră suspensia, şi anume amortizoarele.
Pe locurile 2 şi 3 s-au situat Audi Q3 şi Suzuki SX4: crossover-ul german poate avea probleme la nivelul sistemului de frânare prin coroziunea discurilor de frână, pe când la cross-ul japonez se atestă cazuri de consum de ulei, potrivit celor de la TUV.
Top-5 este completat de Suzuki Vitara şi Opel Mokka X, care a fost eliminat din producţie, dar curând va avea un succesor. De menţionat, că generaţia precedentă a cross-ului german avea un substrat tehnic comun cu modelele Chevrolet şi Buick, iar noul model va avea la bază platforma francezilor de la PSA Peugeot Citroen. Aici ar trebui să menţionăm, că francezii s-au plasat în acest top abia pe locul 15, cu crossover-ul 2008 de generaţie precedentă. Anume cu modelul actual Mokka va avea un substrat tehnic comun.
Top-10 mai este completat de modelele:

• BMW X1;
• Mitsubishi ASX;
• Renault Captur;
• Nissan Qashqai;
• MINI Countryman.


De menţionat, că germanii nu au inclus în acest top toate SUV-urile contemporane, comercializate în Europa. Astfel, câteva modele lipsesc din listă. Totodată, au fost analizate modelele rulate, achiziţionate cu câţiva ani mai devreme, SUV-uri din segmentele B şi C. Analiza a fost executată în baza defectelor depistate la diverse modele de cei de la TUV.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter