Coreeanul care vrea să se dueleze cu Honda Civic Type R: noua Elantra N Line

13 Iulie 2020, 10:22
Denis Godorozea
Debutată cu o nouă generaţie acum câteva luni, Hyundai Elantra se pregăteşte să-şi alinte fanii cu o nouă versiune de performanţă cu indicele N Line — această serie vine pentru prima dată pe sedanul coreean, însă Elantra avea versiuni sportive şi anterior, precum varianta Elantra Sport, adresată în special pieţei nord-americane. Versiunea N Line sugerează apariţia ulterioară a unui bolid şi mai rapid, Elantra N, care ar putea opune rezistenţă, teoretic, bolizilor de stradă japonezi, precum Honda Civic Type R.
Dar să vedem ce modificări aduce varianta incipientă N Line pentru Elantra. Din punct de vedere al substratului tehnic, Elantra N Line nu promite performanţe mult prea impunătoare — sedanul va fi echipat cu interpretarea de top a benzinarului 1.6 T-GDI, ce poate oferi 204 CP, deci exact cât oferea şi precedenta Elantra Sport. Motorul respectiv se cuplează standard la o cutie manuală cu 6 trepte, sau opţional la cea robotizată cu 7 trepte. Indiferent de tipul de transmisie, cuplul va fi livrat doar roţilor punţii faţă.
Printre alte picanterii tehnice se enumeră un sistem de frânare ceva mai performant, cu discuri de dimensiuni mai mari, dar şi o suspensie recalibrată frontală şi una multi-link pe puntea spate — standard Elantra de generaţie nouă are o bară de torsiune pe posterior, iar suspensia multi-link este prevăzută doar pentru motorizările hibride.
Elantra N Line va încerca să atragă cumpărătorii prin aspectul exterior mai agresiv, ce include bare de protecţie noi, cu splitter frontal, un eleron compact şi un difuzor incluse la posterior. Structura interioară a calandrului este originală, comparativ cu versiunile standard, iar lista jantelor disponibile porneşte de la dimensiuni de 18 ţoli.
Premiera Hyundai Elantra N Line va avea loc până la finalul verii, iar ulterior este anticipată apariţia versiunii de top Elantra N, care să înceapă o bătălie directă cu hot-hatch-urile şi sedanurile de performanţă cu tracţiune pe puntea faţă.
0
1,430
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!