Primul Mercedes-Benz GLB preparat de BRABUS! Ce performanţe poate oferi?

29 Iulie 2020, 13:53
Denis Godorozea
BRABUS dezvăluie primul program de tuning pregătit pentru SUV-ul Mercedes-Benz GLB. Tunerii germani au modificat aspectul exterior al maşinii, au îmbunătăţit habitaclul şi i-au oferit un surplus de putere. Graţie modificărilor GLB a devenit mai savuros în condus, dar şi mai rapid în exerciţiile de acceleraţie.
Acesta este abia primul pachet de modificări pregătit de specialiştii din Bottrop, iar ulterior putem aştepta apariţia unui bolid de performanţă care să facă praf recordurile concurenţilor. Ei bine, aşteptarea va fi captivantă, or modificările pregătite pentru versiunile standard din gama GLB sunt mai mult decât captivante. Tunerii au avut grijă ca aspectul lui GLB cu emblema BRABUS să fie inconfundabil în trafic, iar diferenţele nu se limitează doar la logo-uri şi culoarea specifică neagră.
Partea frontală a SUV-ului este ornamentată cu o bară de protecţie nouă mai agresivă, cu lamele înclinate ataşate de prizele de aer artificiale de pe extremele barei. Pe partea de jos este integrat un splitter mai generos, iar pe plafon se regăsesc două faruri de tip LED adiţionale. Modificări consistente au avut loc şi la posterior, unde bara de protecţie integrează acum un difuzor sportiv şi două terminaţii duble cu tobe de evacuare de culoare neagră şi diametru de 90 mm. Pe partea de sus a uşii din spate a fost ataşat un eleron compact. Noul limbaj stilsitic este completat de jantele originale, disponibile la alegere, cu dimensiuni cuprinse între 18 şi 20 ţoli.
La interior şoferul şi pasagerii vor fi răsfăţaţi de nuanţa caracteristică de culoare albastră pentru lumina ambientală decorativă, ce contrastează cu nuanţele de negru pentru tapiseria din piele, Alcantara şi inserţiile din fibră de carbon şi aluminiu. Asemenea inserţii se regăsesc acum şi pe pedale, iar covoraşele au fost înlocuite cu unele textile, cu sigla BRABUS. Pragurile laterale au fost ornamentate cu plăci metalice cu denumirea atelierului.
Modificările la nivelul suspensiei au rezultat într-o gardă la sol micşorată cu 30 mm, ce reduce din practicism, probabil, dar promite o precizie mai bună în abordarea virajelor la pachet cu o plăcere din condus similară cu ceea ce poate oferi un ditamai coupe sportiv. Ei bine, cel din spatele volanului va mai avea posibilitatea să majoreze garda la sol cu 35 mm pentru escapade în afara drumurilor asfaltate.
Deocamdată tunerii au specificat modificările aplicate benzinarului turbo de 2.0 litri, cu 4 cilindri, în cadrul motorizării GLB 250. Ulterior asemenea modificări vor fi aplicate, însă, şi întregii game de motorizări disponibile pentru GLB, inclusiv motorizările diesel. Programul de tuning include instalarea unei noi unităţi de control al motorului, PowerXtra B25. Aceasta aduce un surplus de 46 CP şi 80 Nm, astfel încât motorul este capabil să dezvolte acum 270 CP şi 430 Nm, iar caracteristicile îmbunătăţite au rezultat într-o viteză maximă de 240 km/h, pe când exerciţiul de acceleraţie de la 0 la 100 km/h are loc în 6.6 secunde. Programul este disponibil pentru toate interpretările Mercedes-Benz GLB 250, indiferent de tip de tracţiune.
0
1,018
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!