Probleme cu fiabilitatea? Tesla reduce semnificativ garanţia pentru ecranul de bord

8 Iulie 2020, 15:31
Denis Godorozea
Deobicei constructorii auto aleg să-şi alinte clienţii cu garanţii extinse, încercând astfel să-i convingă de fiabilitatea propriilor mobile. Dar cum să fie interpretată oare decizia de a reduce garanţia, ba chiar într-un mod dramatic, în jumătate din termenul oferit anterior? În centrul atenţiei astăzi este din nou compania americană Tesla, care a luat decizia să reducă termenul de garanţie pentru ecranele sistemelor multimedia de la bordul propriilor electromobile până la doar 2 ani sau 40,000 km, pe când anterior garanţia oferită era de doar 80,000 km sau 4 ani de exploatare. Nici asta nu prea generoasă.
De fapt, Tesla ajunge adesea în centrul atenţiei în presă pentru raporturile scandaloase de fiabilitate şi postările publicate de proprietarii acestor maşini, care ajung să se plângă până şi pe volanul maşinii noi, care s-a rupt la doar câteva zile de achiziţie! De altfel, un eventual defect al ecranului sistemului multimedia ar putea fi la fel de grav, or americanii au optat pentru o ambianţă interioară minimalistă, iar prin intermediul acelui ecran şoferii şi pasagerii de la bord interacţionează practic cu toate funcţiile incluse în maşină! Ba noile Model 3 şi Model Y nici măcar nu au un instrumentar de bord obişnuit!
Decizia celor de la Tesla este una extrem de controversată, în contextul în care proprietarii electromobilelor se plâng de proasta calitate a ecranului. Mai mult, autorităţile americane au pornit chiar şi o investigaţie ce vizează calitatea ecranului multimedia, asta după ce au fost înregistrate nenumărate plângeri din partea proprietarilor de Model S şi Model X produse până în 2018.
0
2,503
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!