Toyota lansează un prim facelift pentru sedanul Camry: design actualizat şi planşă de bord nouă

16 Iulie 2020, 12:01
Denis Godorozea
Versiunea americană Toyota Camry marchează acum 3.5 ani de la prima lansare, iar astfel japonezii au pregătit un facelift de mijloc de carieră pentru sedanurile comercializate în America de Nord.
Modificările nu se limitează doar la retuşări exterioare, dar aduc şi o planşă de bord actualizată la nivel de habitaclu. Chiar şi aşa, Toyota nu a riscat să modifice prea mult aspectul exterior al maşinii, iar noi putem anticipa modificări similare pentru versiunea europeană Camry Hybrid.
La nivel de design exterior Toyota Camry în versiunile XLE (sedanul de culoare albastră) şi XSE (sedanul de culoare argintie) a beneficiat de bare de protecţie noi, cu incizii de aer accentuate cu lamele mai generoase şi o nouă grilă a radiatorului. Posteriorul ambelor versiuni, însă, a rămas neschimbat.
Mai multe actualizări vizuale au fost rezervate interiorului — ecranul sistemului multimedia este poziţionat acum mai sus pe consola centrală, fiind în forma unei tablete cu ecran tactil de 7 sau 9 inch, în funcţie de nivel de echipare. Mai jos s-au situat prizele şi comenzile actualizate ale sistemului de climatizare. Instrumentarul de bord este şi el unul nou — cadranele de bord analogice au rămas la locul lor, dar între ele şi-a făcut loc un ecran al computerului de bord de 7 inch (anterior de 4.2 inch).
Japonezii raportează o izolare fonică îmbunătăţită şi au mai pregătit o listă actualizată de combinaţii de tapiserie pentru interior. Odată cu actualizarea pentru Camry facelift este inclus ansamblul actualizat de sisteme de siguranţă Toyota Safety Sense 2.5+. Acesta prevede un sistem de frânare automatizată de urgenţă mai performant, care poate percepe chiar şi maşinile venite pe contrasens, de exemplu, în timpul virării. Totodată, sistemul activează acum în tandem cu cel de menţinere a benzii de circulaţie şi odată inclus, în timpul frânării maşina va rămâne pe aceeaşi bandă. Sistemul de cruise control adaptiv poate rula automatizat acum şi în ambuteiaje.
Japonezii nu au pregătit modificări, însă, pentru gama motorizărilor. În America de Nord sedanul de bază are sub capotă benzinarul aspirat natural de 2.5 litri, urmat de un V6 de 3.5 litri. Afară de motorizările clasice, tradiţional este disponibilă versiunea hibridă clasică, cu benzinar cu ciclu Atkinson de 2.5 litri sub capotă. În tandem cu un motor electric sistemul livrează 211 CP.
0
1,014
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!