Aspect exterior sportiv şi lipsă de performanţe: informaţii despre noua Hyundai Elantra N Line

14 August 2020, 15:23
Denis Godorozea
Ambiţiile enunţate anterior de coreeni au fost spulberate în cadrul premierei oficiale a noii Elantra N Line. Se pare că sedanul, pretins de performanţă, nici măcar nu şi-a propus să intre pe teritoriul Civic Type R sau Megane RS, or coreenii au pregătit doar un kit aerodinamic mai agresiv, care ascunde un benzinar turbo de 1.6 litri sub capotă.
În această ordine de idei, cu schimbul de generaţii vârful de gamă Hyundai Elantra N Line şi-a schimbat doar denumirea, dar nu şi concepţia, preluată fără prea mari metamorfoze de la precedenta Elantra Sport. Până şi performanţele motorului au rămas aceleaşi, iar dimensiunile mai mari se pare că au şi un impact negativ asupra caracteristicilor dinamice, or coreenii nici măcar nu au relatat despre timpul de acceleraţie şi viteza maximă.
Astfel, sub capota Elantra N Line s-a situat benzinarul turbo cu 4 cilindri, 1.6 T-GDi, cu 204 CP şi 265 Nm la activ, deci acelaşi motor pe care miza şi Elantra Sport. Cumpărătorii vor putea alege motorul în tandem cu cutia manuală cu 6 trepte, fie cu cea robotizată cu 7 trepte şi dublu ambreiaj. Indiferent de interpretare, transmisia transmite cuplul exclusiv pe puntea faţă.
Comparativ cu celelalte versiuni Elantra, cea cu siglele N Line se distinge tehnic şi prin suspensia spate multi-link în schimbul barei de torsiune. Coreenii raportează îmbunătăţiri la nivelul sistemului de frânare şi, bineînţeles, modificări estetice şi la interior.

Deocamdată coreenii nu au anunţat data startului vânzărilor, precum nu au specificat nici pieţele unde va fi disponibilă această interpretare, sau preţul de pornire.
0
3,984
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!