Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

E un simplu Mercedes-Benz E200 W124, dar e într-o condiţie ideală şi costă pe măsură!

6 August 2020 - 19:16
Ilie Toma
Dacă anterior vedeam exemplare de Mercedes-Benz W124 cu motorizări de top, precum E500, care costau o avere, uite că am ajuns şi la timpurile când un exemplar în cea mai răspândită motorizare, E200, a fost scos la vânzare cu un preţ condimentat de 28,490 euro!
Nu vă grăbiţi să ziceţi c-a-nnebunit lumea, pentru că exemplarul ăsta are, totuşi, câteva ceva foarte special în el. E fabricat în 1995, dar are parcurşi doar 48,800 km de atunci şi până astăzi, deşi a trecut prin mâinile a 3 proprietari. Ştim, veţi zice că nu prea poate fi adevărat şi că legenda aia cu maşina ţinută mai mult în garaj n-are cum să fie aplicabilă şi aici.
Dar adevărul e că această maşină e vândută chiar de muzeul Mercedes-Benz, prin divizia sa All Time Stars. Iar asta înseamnă că maşina a trecut toate verificările riguroase ale producătorului, toată mentenanţa exemplară, iar acum are şi un certificat prin care Daimler îşi pune numele la bătaie pentru ea şi o declară drept un model potrivit colecţionarilor!
Mai mult ca atât, preţul maşinii include şi o revizie tehnică suplimentară completă, care va fi făcută în Stuttgart, imediat înainte de înmânarea noului client, iar pentru ca viitorul proprietar să fie şi mai convins de ceea ce cumpără, cei de la Mercedes-Benz îi oferă şi o garanţie internaţională de 12 luni! Ei, asta nu mai miroase deja a poveste de bişniţar cu gentuţa subţioară, nu?
Iar ca să revenim la maşină, ea nu are nimic deosebit decât însăşi starea ei. Până şi culoarea argintie e una oarecum banală pentru ea. E un E200, aşa cum spuneam, care are un motor de 4 cilindri sub capotă, de 2.0 litri şi 136 CP, cuplat la o cutie manuală cu 5 rapoarte. Acest model atingea prima sută în 12 secunde de la pornire şi putea dezvolta o viteză maximă de 195 km/h.
Habitaclul este tapisat cu material textil, iar consola centrală are inserţii de lemn. Toate materialele habitaclului sunt bine păstrate, într-o stare estetică excepţională. De fapt, maşina e absolut lipsită de defecte şi nu necesită vreo investiţie, altfel n-ar fi fost certificată de producătorul din Stuttgart. Uitaţi-vă cât de perfect arată până şi căptuşelile elementelor de caroserie!
Partea frumoasă a acestui exemplar e că totul e păstrat în condiţie originală de uzină, chiar şi casetofonul fiind cel cu care maşina a fost livrată iniţial.
Şi acum, revenind la preţ, ce spuneţi voi, e mare cifra cerută pe ea, de 28,490 euro? N-o fi mică, însă toată certificarea de uzină a acestui exemplar, împreună cu istoria lui curată şi starea tehnică şi estetică impecabilă, îi garantează oricărui colecţionar care ar cumpăra-o că, peste 10, 20 sau 30 de ani, când o vrea s-o vândă, va putea lua un preţ record pe ea, cu o poveste atât de bine documentată în spate!
Ah, da, am uitat să menţionăm! Exemplarul ăsta îşi aşteaptă cumpărătorul chiar în Stuttgart, parcat în garajul muzeului Mercedes-Benz. Şi se va înmâna viitorului cumpărător într-un mod memorabil!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter