Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Un Mercedes-Benz E 63 AMG W211 conservat nou şi scos azi la vânzare!

4 August 2020 - 11:04
Ilie Toma
Acesta e cel mai gustos exemplar de Mercedes-Benz W211 pe care l-ai putea cumpăra azi în întreaga lume! Nu, nu e pur şi simplu bine păstrat, sau restaurat cumva, e o maşină absolut nouă, fabricată în 2006 şi conservată în această stare în garajul unui colecţionar de atunci şi până astăzi!
Exemplarul ăsta, scos acum la vânzare în Germania, e un Mercedes-Benz E 63 AMG T-Model veritabil, iar T-Model înseamnă că avem de-a face cu o caroserie break.
Istoria lui E63 AMG din generaţia W211 n-a început chiar odată cu lansarea modelului, or, la început existau doar E 55 AMG-uri. Însă în 2006 Mercedes-Benz a decis că e cazul să treacă la o nouă etapă în AMG-urile generaţiei W211, aşa că acest AMG break s-a lansat la salonul auto de la New York alături de sedanul E 63 AMG, în 2006. Şi era încă de pe atunci o adevărată bijuterie desăvârşită!
Sub capota acestui model e un motor V8 imens de 6.3 litri, aspirat natural şi capabil de turaţii uriaşe. Propulsorul dezvoltă o putere maximă de 514 CP şi un cuplu maxim de 630 Nm! Cu o acceleraţie de doar 4.6 secunde până la 100 km/h, maşina asta şi-a câştigat repede titlul de cel mai rapid break din lume!
Şi asta cu toate că puterea imensă era transmisă doar roţilor spate! Maşina e echipată şi cu o cutie automată AMG SPEEDSHIFT cu 7 trepte, dar şi cu padele lângă volan pentru schimbarea manuală a treptelor.
Suspensia maşinii beneficiază de un sistem numit AIRMATIC Dual Control şi poate nu doar ajusta automat garda la sol în dependenţă de viteză şi încărcare, ci şi forţa cu care reacţionează fiecare roată! În anul 2006!
Interiorul acestui exemplar scos la vânzare în Germania e unul din linia AVANTGARDE, având şi ceva inserţii de lemn. În ciuda performanţei ameţitoare, odată cu rabatarea banchetei spate, acest E-Class W211 oferă un volum de încărcare de până la 1,910 litri! Şi, fiind un E-Class, totuşi, confortul e unul care să te facă să vrei să-l conduci în fiecare zi, dar şi-n călătorii lungi şi savuroase!
Despre faptul că habitaclul e în condiţie de nou e de prisos să vă mai spunem, pentru că am menţionat deja că vehiculul e absolut nou, conservat în garaj de colecţionar. Odometrul său indică doar 61 km la bord! Nici măcar rodajul acestui motor V8 AMG, asamblat manual, încă n-a fost trecut!
Şi asta e un mare păcat pentru acest colecţionar, care l-a ţinut 14 ani nemişcat în garaj, pentru ca acum să-l vândă la un preţ mai mic decât cel iniţial, cu care se vindea această bijuterie când era nouă. Cel mai probabil, planul său iniţial a fost să-l conserveze pentru o perioadă mult mai îndelungată, când l-ar fi putut vinde cu minim 250,000-300,000 euro, dar acum preţul de vânzare e de doar 69,484 euro inclusiv TVA-ul german.
Iar asta înseamnă că maşina asta e un adevărat chilipir pentru un colecţionar cu bani mulţi. În starea de nou în care este, un colecţionar ar putea-o cumpăra acum cu sub 70 mii euro, păstrând-o în continuare nemişcată, şi vinde peste alţi 15-20 de ani cu 250-300 mii euro, făcând o investiţie excelentă. Sau ar putea-o cumpăra-o cu 70 mii acum savurând-o în condus în următorii 15-20 ani, pentru că, până la urmă, e un legendar E 63 AMG W211 în stare de nou absolut, iar o altă asemenea maşină în lume nu mai există la vânzare în toată lumea!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter