Oficial: Mercedes-Benz G-Class primeşte o motorizare de 2.0 litri şi 4 cilindri

7 Septembrie 2020, 15:02
Denis Godorozea
Apariţia acestei motorizări pe Mercedes-Benz G-Class a fost anticipată mai multe luni în urmă, iar acum germanii confirmă oficial — Gelandewagen primeşte un propulsor incipient, pe benzină, turboaspirat, de 2.0 litri şi cu 4 cilindri. Motorizarea vine în contradicţie cu imaginea lui Gelandewagen, care este un offroader exclusivist şi performant, însă adevărul este că asemenea motoare au fost în portofoliul lui şi anterior. Acum Mercedes-Benz urmăreşte reducerea preţului de achiziţie şi reduceri la impozite şi taxe pentru cei ce-şi doresc un asemenea model, dar renunţă la el din cauza costurilor de întreţinere.
Da, versiunile de stradă Mercedes-Benz G-Class au fost oferite cu motoare pe benzină de 2.0 litri la finele secolului trecut, însă următoarele două decenii cei de la Mercedes-Benz, AMG, BRABUS şi multe alte ateliere de tuning i-au creat lui Gelandewagen imaginea unui offroader de performanţă, cu motoare V8 sub capotă şi sute de cai putere. De altfel, anume versiunile de top se bucură de cele mai mari vânzări pe parcursul ultimului deceniu, iar în acest context lansarea unei motorizări de 2.0 litri cu 4 cilindri pare a fi un compromis.
Un compromis pentru piaţa din China, or anume cumpărătorilor asiatici este adresată noua versiune G 350. Aceasta oferă la activ 258 CP şi 370 Nm, o putere suficientă chiar şi pentru Gelandewagen, or dacă e să facem o scurtă incursiune în istoria modelului aflăm că asemenea performanţe erau oferite de motorul de top V8 de sub capota generaţiei precedente în primii ani de lansare.
Motorul se cuplează la cutia automată cu 9 rapoarte şi sistemul de tracţiune integrală 4MATIC — deci aparent modificările nu sunt atât de dramatice, or germanii nu au tăiat nici din nivelul de echipare incipient, care este destul de generos în cazul G-Class-ului. În noua ipostază offroader-ul poate accelera până la 100 km/h ân 8.1 secunde, viteza maximă fiind limitată la 190 km/h. Totodată, constructorul subliniază că posiblităţile pe teren accidentat sunt similare cu cele ale versiunilor de top.
0
4,470
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!