Opel prezintă motorizările convenţionale diesel şi pe benzină pentru noul Mokka

11 Septembrie 2020, 13:42
Denis Godorozea
Cea de-a doua generaţie Opel Mokka a marcat premiera acum câteva săptămâni. Precum şi în cazul compactei Corsa, cu care crossover-ul împarte acelaşi substrat tehnic, Mokka s-a lansat iniţial doar într-o versiune 100% electrică. Dar atunci constructorul a precizat, că crossover-ul va fi disponibil inclusiv şi cu motoare termice, iar acum a dezvăluit întreaga gamă de motorizări.
Amintim că Opel Mokka-e mizează pe un motor electric de 136 CP, alimentat de la o baterie de 50 kWh. Versiunile cu motoare convenţionale vor fi, însă, mai potente în interpretările de top. Germanii au renunţat definitiv la gama motoarelor moştenite de la General Motors, iar acum Mokka este propulsat de un substrat tehnic preluat de la francezii PSA Peugeot Citroen.
Versiunile de bază au sub capotă benzinarul turbo de 1.2 litri, cu 3 cilindri, ce livrează 100 CP şi 205 Nm. Există şi o versiune mai puternică a aceluiaşi motor, care oferă la activ 130 CP şi 230 Nm. În ambele cazuri motorul se cuplează la o cutie manuală cu 6 trepte, iar varianta de top mai poate fi comandată opţional cu cutia automată cu 8 rapoarte livrată de Aisin.
Pentru amatorii motoarelor diesel germanii au pregătit deocamdată o singură motorizare cu un propulsor de 1.5 litri sub capotă, cuplat exclusiv la cutia manuală cu 6 trepte. Această unitate livrează 110 CP şi 250 Nm. De menţionat, că nici unul dintre aceste motoare nu este asistat de vreun sistem electric, nici măcar micro-hibrid, dar se pare că unităţile se încadrează perfect în normele de poluare europene.
Precum şi electromobilul, versiunile cu motoare termice Opel Mokka au tracţiune exclusiv pe puntea faţă — acest lucru este impus de platforma modulară CMP, creată special pentru modelele compacte din gama actualizată PSA Peugeot Citroen. Ulterior şi-ar putea face apariţia o versiune cu tracţiune pe patru roţi, însă în acest caz puntea spate va fi mişcată de un motor electric în cadrul sistemului de propulsie plug-in hybrid.
0
2,053
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!