Premieră: Peugeot 3008 facelift! SUV-ul a preluat fascia frontală de la nava amiral 508

1 Septembrie 2020, 14:11
Denis Godorozea
Peugeot prezintă în premieră europeană versiunea actualizată a SUV-ului 3008 — modelul a preluat fascia frontală de la coupe-ul cu patru uşi Peugeot 508 şi a căpătat un aspect exterior mai agresiv. Totodată, francezii raportează îmbunătăţiri ample la nivel de habitaclu.
La nivel de design exterior Peugeot 3008 facelift se distinge de predecesor cu un calandru lispit de chenare, unit vizual într-un singur corp cu bara de protecţie faţă şi farurile, împrumutate de la nava amiral Peugeot 508. Conform noului stil corporativ, farurile au fost înzestrate cu lumini de zi de tip LED verticale, incluse standard pentru toate nivelele de echipare.
Posteriorul a suferit mai puţine schimbări, ce se rezumă la modificarea structurii interioare a blocurilor optice, care sunt integral de culoare roşie acum, indicatoarele de viraj şi luminile de marşarier fiind camuflate în acelaşi corp. Bineînţeles, constructorul anunţă o colecţie nouă de jante de diverse dimensiuni şi nuanţe noi pentru caroserie.
Vizual interiorul nu a fost modificat prea mult — cea mai vizibilă actualizare ţine de sistemul multimedia situat pe partea de sus a consolei centrale, care are acum un ecran cu diagonală de 10 inch. Printre modificările invizibile francezii promit o izolare fonică mai bună, dar şi o calitate mai înaltă pentru materialele de la bord. Pasagerii banchetei spate vor beneficia de două prize USB.
SUV-ul a beneficiat de un ansamblu mai avansat de sisteme de siguranţă activă şi asistenţă pentru şofer — Peugeot 3008 are acum un soi de pilot automat, ce integrează un cruise-control adaptiv, capabil să accelereze automatizat în ambuteiaje. Afară de pilotul automatizat, SUV-urile vor fi echipate cu sistem de viziune de noapte, capabil să detecteze pietonii şi cicliştii în întuneric la distanţe de până la 250 metri, iar astfel sistemul de prevenire a accidentelor să reacţioneze prompt.
Lista motorizărilor nu a suferit modificări dramatice — gama propulsoarelor cu combustie internă a rămas neschimbată, cu excepţia pensionării unităţii turbodisel de top cu 180 CP la activ. Ca şi anterior, însă, toate motorizările termice au doar tracţiune pe puntea faţă. Ca şi anterior, tracţiunea integrală este disponibilă doar în format electronic, cu punte spate acţionată electric, în cadrul sistemului plug-in hybrid, cu motor turbo pe benzină, de 1.6 litri, acompaniat de două motoare electrice.
0
1,801
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!