Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Acesta e Skybus GAZ V-Class, microbuzul rusesc transformat în shuttle VIP de vietnamezi

7 Octombrie 2020 - 19:46
Ilie Toma
E V-Class, dar nu e Mercedes-Benz V-Class, ci GAZ V-Class. Oh, cât de ciudat sună asta! Însă nu doar denumirea e ciudată, ci întreaga istorie a acestei lansări din Vietnam.
Ca s-o spunem mai scurt, în Vietnam există un distribuitor oficial al microbuzelor şi camionetelor ruseşti GAZ, compania vietnameză numindu-se Gaz Viet Nam. Da, anume aşa, separat, se scrie numele ei, probabil ca să nu aibă întreaga denumire a ţării inclusă, ca să plătească o taxă suplimentară.
Şi compania asta vietnameză vinde de mult timp GAZ-uri şi GAZelle de toate soiurile, iar oferta producătorului rus e cât se poate de variată — de la microbuze utilitare de toate dimensiunile şi motorizările posibile, până la cele pentru transportarea pasagerilor. Dar, totuşi, ceva lipseşte din ofertă — luxul ăla pe care să poţi scrie VIP, de elită, exclusiv, ş.a.m.d.
Aşa că meşterii vietnamezi s-au apucat de treabă şi au conceput un microbuz VIP pe bază de GAZelle Next. Deci, nu vorbim de un singur exemplar, făcut la o comandă specială, ci de ofertă completă, pe termen lung, pe care vietnamezii intenţionează s-o vândă şi la ei în ţară, şi în ţările asiatice din regiune. Iar pentru ca noua lor creaţie să sune mai VIP, i-au dat şi o altă denumire — Skybus GAZ V-Class. Nu ştim dacă nu vor avea probleme cu cei de la Mercedes-Benz din cauza numelui ales, dar au toate şansele.
Puteţi vedea cum arată, în rezultat, un asemenea Skybus GAZ V-Class. Este obligatoriu negru, că doar nu degeaba e VIP, are jante cromate şi câteva inserţii pe barele de protecţie, iar geamurile sunt fumurii pe dinafară şi acoperite în totalitate cu draperii pe dinăutru, ca să protejeze inimitatea VIP-urilor transportate la bord.
Eh, şi aici, la bord, vietnamezii şi-au dat frâu liber la toată fantezia luxoasă. Scaune ca-n clasa întâi la avion, cu pernuţe la cap şi mânere de lemn, uzoare de toate formele pe tavan, iluminate cu LED-uri, alte zone pline cu LED-uri punctate parcă în 3D pe lateral, ba chiar şi un ceas analogic pe centru, de-o şchioapă, ca la hotelele de lux. Şi pentru că scaunele sunt atât de profilate şi generoase, au încăput doar câte unul pe rând, doar ultimul rând având trei la număr.
Nu lipseşte nici un TV mare, cocoţat sus, pe centru, în faţa VIP-urilor, iar pe jos, podeaua pare acoperită cu un soi de linoleum ciudăţel pentru un vehicul.

Sub capotă, însă, va putea fi tot unul din motoarele actuale ale lui GAZelle — fie un benzinar aspirat natural de 2.7 litri şi 120 CP, fie un turbodiesel de 2.8 litri şi 149 CP.
Preţul noii creaţii ruso-vietnameze de lux încă nu a fost anunţat.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter