Cea mai spectaculoasă şi agresivă rachetă pregătită de BRABUS: noua ediţie pe baza AMG GT

23 Octombrie 2020, 09:44
Denis Godorozea
BRABUS prezintă noua sa creaţie din seria ROCKET, o sportivă de top care s-a impus de mai mulţi ani în portofoliul tunerilor din Bottrop ca fiind cea mai puternică, cea mai rapidă şi cea mai agresivă maşină. Anterior la baza ROCKET a stat şi S-Class-ul de generaţie precedentă, iar noua rachetă a fost creată pe baza Mercedes-AMG GT cu 4 portiere.
Noul BRABUS ROCKET 900 este o creatură cu adevărat exclusivă, or cei mai iscusiţi tuneri din Bottrop au schimbat aproape în totalitate substratul tehnic al maşinii pentru a stoarce o putere maximă. Astfel, capacitatea cilindrică a motorului V8 de 4.0 litri a fost mărită până la 4.5 litri, fiind schimbate turbocompresoarele, componentele sistemelor de admisie şi evacuare, iar toate acestea funcţionează cu o nouă unitate de control. Modificările au rezultat într-o putere maximă de 900 CP, disponibilă de la 6,200 rpm, şi un cuplu maxim de 1,250 Nm, disponibil de la 2,900 rpm, dar limitat electronic la 1,050 Nm pentru protecţia transmisiei.
Resursele imense ale sistemului de propulsie sunt gestionate de cutia automată cu 9 rapoarte, care tot a fost supusă modificărilor pentru a face faţă cuplului mărit, şi sistemul de tracţiune integrală 4MATIC+. În noua ipostază BRABUS ROCKET 900 poate accelera până la 100 km/h în doar 2.8 secunde. Repriza 0-200 km/h este cucerită în 9.7 secunde, iar viteza de 300 km/h poate fi atinsă în 23.9 secunde. Acul vitezometrului va opri la 330 km/h, viteza maximă fiind limitată electronic, fireşte.
Aceste performanţe demenţiale sunt trădate şi de aspectul exterior super agresiv al maşinii. Tunerii şi-au echipat bolidul cu un pachet widebody kit pe aripile laterale şi bare de protecţie noi. Bara frontală are prize de aer generoase şi absolut funcţionale pentru o răcire optimă a monstrului adăpostit sub capotă. La posterior ROCKET 900 se distinge cu un difuzor modificat, ce integrează două terminaţii duble ale sistemului de evacuare suculent şi un eleron static pe hayon. Aspectul exterior este completat cu jantele BRABUS Monoblock Z de 21 ţoli pe puntea faţă şi 22 ţoli pe puntea spate.
Interiorul a fost înobilat cu piele pe scaunele de tip scoică de culoare neagră şi Alcantara gri care se regăseşte pe planşa de bord, volan şi plafon, dar aici caracterul ultimativ este accentuat de cusăturile şi inserţiile decorative contrastante de culoare roşie. Tunerii au schimbat până şi sistemul de lumină ambientală decorativă cu un set definit de nuanţe exclusive ce pot fi selectate de şofer, iar inserţiile decorative standard au fost înlocuite cu unele noi din aluminiu şi suprafeţe piano black.
Preţurile pentru ediţia exclusivă nu au fost anunţate, dar anticipăm că o asemenea bijuterie va ajunge să coste câteva sute de mii de euro. BRABUS planifică să producă doar 10 unităţi ROCKET 900 ONE OF TEN.
0
4,085
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!