Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Da, aceasta e o creaţie chineză, proaspăt dezvăluită: Great Wall Futurist

1 Octombrie 2020 - 16:48
Denis Godorozea
Conceptul Futurist a fost perla concernului Great Wall Motors la Salonul Auto de la Beijing din acest an. Modelul menit să demonstreze din plin posibilităţile de transformare şi gama variată de motorizări cu care pot fi echipate maşinile de serie pe noua platformă a chinezilor, numită L.E.M.O.N. a cucerit publicul prin aspectul său, ce combină liniile clasice de design şi tehnologiile de ultimă oră.
Deocamdată nu se cunoaşte când un asemenea automobil, numit Chaopai pe piaţa internă, va ajunge în producţia de serie, nici brandul din cadrul Great Wall Motors care ar putea prelua modelul dat (în portofoliul concernului sunt mărci precum Great Wall, Haval, Wey şi Ora), or să dea naştere unui brand absolut nou, specializat pe electromobile cu design retro? Ei bine, partea tehnică este la fel de intrigantă, precum şi exteriorul.
Noua platformă LEMON oferă posibilitatea instalării unor sisteme de propulsie clasice, cu motoare termice pe benzină şi motorină, dar şi motorizări hibride, electrice şi cu pile de hidrogen, iar aceasta stă acum la baza unui model de serie, SUV-ul Haval H6 de a treia generaţie. Da, platforma modulară poate sta la baza hatch-urilor compacte, sedanurilor şi SUV-urilor compacte, cu o lungime de la 4.2 metri şi până la 5.1 metri, cu ampatament cuprins între 2.6 şi 3 metri.
Great Wall Futurist are un substrat tehnic 100% electric. Chinezii nu au oferit prea multe detalii despre caracteristicile motorului, dar susţin că acesta este alimentat de la o baterie cu o capacitate suficientă ca să asigure o autonomie de până la 700 km cu un singur plin. Sistemul va avea continuitate pe electromobilele de serie pe platforma LEMON, dar şi maşinile cu sisteme de propulsie de tip plug-in hybrid, ce urmează să fie lansate în următorii ani.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter