Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Hibridele Porsche Cayenne au beneficiat de o baterie nouă cu autonomie electrică cu 30% mai mare

29 Octombrie 2020 - 15:03
Denis Godorozea
Porsche introduce actualizări tehnice pentru cele două versiuni hibride ale SUV-ului Cayenne E-Hybrid şi Turbo S E-Hybrid. Nava amiral germană a beneficiat de o baterie mai mare şi o autonomie îmbunătăţită cu până la 30% în regim de rulare electric. Totodată, a fost optimizat modul de funcţionare în tandem a motoarelor termice şi electrice.
După actualizare, versiunile plug-in hybrid Cayenne au renunţat la bateria de 14.1 kWh, care a fost substituită cu una nouă, de 17.9 kWh. Autonomia maximă în regim 100% electric a fost îmbunătăţită cu aproximativ o treime, iar asta înseamnă că Cayenne cu motorizarea E-Hybrid poate parcurge acum până la 48 km acţionând doar motorul electric. Consumul mediu de combustibil în acest caz constituie doar între 2.4 şi 2.6 litri de benzină per 100 km, însă asta doar în condiţii apropiate de cele ideale şi doar cu bateriile încărcate, fireşte.
Varianta de top Cayenne Turbo S E-Hybrid are acum o autonomie maximă de până la 42 km şi un consum mediu de combustibil cuprins între 3.2 şi 3.3 litri, în condiţiile enunţate mai sus. Puterea maximă a sistemului de propulsie a rămas aceeaşi — 462 CP şi, respectiv, 680 CP, în funcţie de versiunea aleasă. Pe lângă noua baterie, germanii au optimizat modul de interacţionare a motorului termic cu substratul tehnic electrificat. În urma modificărilor, acesta poate încărca bateriile în proporţie de până la 80%, astfel funcţionarea sistemului de recuperare a energiei la frânare fiind mai eficient şi disponibil în orice moment. Concomitent, bateriile vor fi încărcate permanent la un nivel minim pentru a oferi performanţe maxime în regimurile de rulare Sport şi Sport Chrono.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter