Motor incipient ca pentru cei bogaţi: Bentley Flying Spur se lansează cu un benzinar V8 sub capotă

15 Octombrie 2020, 15:43
Denis Godorozea
Debutul mondial al noii generaţii Bentley Flying Spur a avut loc anul trecut — sedanul britanic s-a lansat în premieră cu faimosul motor W12, pe benzină, acesta fiind unicul motor disponibil până acum, cu 635 CP şi 900 Nm la activ. Acum, însă, britanicii vin cu o ofertă mai atractivă pentru cei înstăriţi, care poate nu simt nevoia într-un asemenea motor nebunatic, dar chiar şi aşa, noua motorizare este super performantă.
Aşadar, acum în gama motorizărilor noului Flying Spur este disponibil un benzinar biturbo V8 de 4.0 litri. Unitatea este este instalată, de altfel, şi sub capotele SUV-ului Bentayga şi coupe-ului Continental GT, dar şi altor modele din portofoliul concernului Volkswagen. Motorul livrează 550 CP şi 770 Nm, însă chiar şi cu aşa performanţe promite să se încadreze în normele de poluare europene şi globale, or propulsorul este echipat cu un sistem inteligent de deconectare a cilindrilor într-un regim mai domol de condus. Într-un asemenea tempou, motorul oferă până la 235 Nm.
Flying Spur cu V8 nu va ceda ruşinos în faţa motorizării de top cu W12, or în noua ipostază limuzina este capabilă să accelereze până la 100 km/h în doar 4.1 secunde, deci cu doar 0.3 secunde mai lent. Viteza maximă constituie în acest caz 318 km/h, pe când limuzina cu W12 poate rula cel mult cu 333 km/h.
Potrivit oficialilor Bentley, o diferenţă atât de infimă la capitolul performanţe se datorează inclusiv şi greutăţii mai mici cu 100 kg în raport cu versiunea de top. Totodată, această diferenţă promite şi senzaţii mai pronunţate pentru cel din spatele volanului, iar astfel noua versiune va fi mai atractivă pentru posesorii ce aleg să-şi conducă individual maşina în loc să apeleze la serviciile unui şofer profesionist.
În materie de design limuzinele vor putea fi distinse prin emblemele exterioare (V8 şi, respectiv, W12), cele două terminaţii duble integrate în bara de protecţie posterioară, dar şi jantele originale de 20 ţoli. Nivelul de echipare rămâne a fi extrem de generos, standard fiind incluse sistemele de siguranţă activă de ultimă generaţie, suspensia adaptivă pneumatică.
0
1,201
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!