Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Versiunea actualizată Honda CR-V vine în Europa doar cu motorizări hibride

30 Noiembrie 2020 - 14:34
Denis Godorozea
Versiunea actualizată Honda CR-V se lansează pe principalele pieţe europene — japonezii au revizuit din nou crossover-ul lansat în premieră acum 4 ani, iar de această dată CR-V renunţă în totalitate la motorizările clasice cu combustie internă. Da, cel mai mare SUV din gama europeană Honda va fi disponibil aici doar cu motorizarea hibridă i-MMD.
Modificările estetice suferite de CR-V-ul european par a fi mai discrete decât cele suferite de varianta americană sau chinezească, prezentate mai devreme în acest an. SUV-ul disponibil în Europa nu a beneficiat nici de bara de protecţie restilizată, fiind disponibil doar cu câteva seturi de jante noi, şi embleme de culoare albastră e:HEV pe caroserie, care să accentueze caracterul electrificat al modelului.
Niţel mai generoase sunt modificările tehnice. SUV-ul a beneficiat de o suspensie recalibrată şi o nouă casetă de direcţie, astfel japonezii sugerează un confort îmbunătăţit şi manevrabilitate mai precisă la viteze mici. Motorul turbo pe benzină a fost exclus în totalitate din oferta europeană, iar aici CR-V rămâne a fi disponibil doar cu motorizare i-MMD.
Amintim că versiunea hibridă mizează pe un benzinar cu ciclu Atkinson de 2.0 litri, ce dezvoltă 145 CP. Dar sistemul hibrid dezvoltat de cei de la Honda se deosebeşte de ceea cu ce ne-au obişnuit alţi constructori de hibride. Motorul termic în cazul lui CR-V are mai mult un rol de range extender atunci când şoferul alege un regim calm de condus, or nu este interconectat nici într-un fel cu roţile motrice. De bază în acest caz este motorul electric de 184 CP, ce pune în mişcare roţile punţii faţă sau toate cele 4 roţi în cazul versiunii cu tracţiune integrală.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter