Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Cadou de la urmaşi: acest Corvette C3 a fost îmbunătăţit cu componentele generaţiilor moderne

4 Ianuarie 2021 - 10:40
Denis Godorozea
Chevrolet Corvette C3 a debutat în premieră acum mai bine de 50 de ani, iar în prezent maşina asta este o piesă de colecţie îndrăgită de fanii supercar-urilor clasice americane. Faimosul model avea un substrat tehnic de învidiat în anii săi de glorie, or unităţile de propulsie de top erau capabile să livreze performanţe decente şi în zilele noastre, dar în materie de manevrabilitate generaţia C3 nu mai poate concura cu ultimele creaţii ale inginerilor. Tocmai acest lucru s-au gândit să-l modifice un grup de entuziaşti americani.
Astfel, maşina din imagini păstrează doar designul iconic, atunci când substratul tehnic, în marea lui parte, este preluat de la Corvette-urile moderne. Pentru proiectul lor, americanii au ales un Corvette C3 produs în 1968, cu caroserie de tip Targa. Transformarea maşinii a durat aproximativ 75 zile, iar în consecinţă supercar-ul cu aspect clasic are suspensii, direcţie şi sistem de frânare preluate integral de la cea de-a şaptea generaţie Corvette.
Maşina originală avea sub capotă benzinarul V8 de 5.4 litri, ce putea oferi un total de 355 CP. Dar tunerii s-au gândit să-i ofere mai multă putere, înlocuind vechea unitate de propulsie cu motorul LS7 de 7.0 litri, preluat de la versiunea Z06 din 2008. Acest motor oferă 512 CP şi 637 Nm, fiind cuplat la o cutie manuală de origine Tremec, ce transmite cuplul pe puntea spate. Din nefericire, nu au fost dezvăluite caracteristicile dinamice.
În materie de design exterior există, totuşi, modificări. Culoarea caroseriei Mosaic Black Metallic a fost împrumutată din portofoliul Corvette C7, iar jantele clasice au fost înlocuite cu unele moderne, din fibră de carbon, Asanti de 20 ţoli. Interiorul a rămas clasic în cea mai mare parte, cu excepţia instrumentarului de bord livrat de Dakota, capabil să afişeze informaţii specifice noului substrat tehnic. Nou este şi volanul, sistemul de climatizare automatizat, dar şi scaunele sport TMI cu centuri de siguranţă cu 4 puncte. Majoritatea suprafeţelor sunt acoperite cu piele naturală.
Maşina din imagini va fi scoasă în vânzare la licitaţie. Autorii proiectului speră să obţină pentru ea cel puţin 200,000 dolari americani.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter