Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Rezultatele celor trei constructori premium germani: cine a vândut mai mult în 2020?

13 Ianuarie 2021 - 17:21
Denis Godorozea
Anul 2020 a fost unul extrem de dificil şi pentru cei trei constructori premium germani, rivalii de sânge. Ultimele 12 luni s-au încheiat pentru fiecare cu scăderi simţitoare la capitolul vânzări, dar se pare că preferinţele cumpărătorilor din întreaga lume nu prea s-au schimbat, rezultatele fiind asemănătoare cu cele ale anului 2019, cu mici devieri procentuale. Aşadar, să vedem cine a vândut mai mult — Audi, BMW sau Mercedes-Benz?
Audi a raportat un declin al vânzărilor cu aproximativ 8.3% comparativ cu cele 12 luni ale anului 2019. În total în 2020 constructorul din Ingolstadt a reuşit să comercializeze circa 1.69 milioane automobile la nivel global, acesta fiind şi cel mai mic rezultat în triada germană. În schimb, rezultate fructuoase au fost obţinute de Audi în China, unde germanii au stabilit un record absolut în carieră de 727 mii vehicule vândute într-un singur an.
BMW a reuşit să depăşească borna de 2 milioane automobile vândute la nivel global în 2020, precum şi cu un an mai devreme, însă de această dată rezultatul a fost ceva mai mic, bavarezii raportând un declin de 7.2%. Pe fundalul acestor cifre, de un succes deosebit în 2020 s-a bucurat, însă, divizia de performanţă BMW M, care a încheiat anul cu o creştere lăudabilă de 6%, cu 144,218 sportive vândute, acesta fiind cel mai bun rezultat din istoria diviziei de performanţă.
Cel mai bun rezultat, însă, aparţine celor de la Mercedes-Benz, precum şi anterior. Constructorul din Stuttgart a raportat vânzări totale de circa 2.16 milioane automobile vândute, ceea ce constituie o scădere de 7.5% comparativ cu perioada anului 2019. Respectiv, Mercedes-Benz a reuşit să menţină titlul de cel mai mare constructor premium din lume, pentru al cincilea an consecutiv după ce a cucerit poziţia de lider în 2016.
Divizia Mercedes-AMG, însă, rămâne a fi încă pe urmele bavarezilor de la BMW M, având un total de vânzări de puţin peste 125 mii sportive în 2020, cu un declin înregistrat de 5.3%. Nu le rămâne decât să diversifice şi mai mult gama?
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter