În aşteptarea unui Porsche 911 de offroad, MP Gemballa lansează propriul proiect dezvoltat cu Ruf

13 Aprilie 2021, 16:05
Denis Godorozea
Experimente cu simbioze au loc în industria auto de mai mulţi ani, când trăsăturile din segmente de piaţă diametral opuse se combină de minune în câte un model de excepţie. Astfel ajungem să vedem SUV-uri decapotabile, SUV-uri de performanţă şi break-uri cu capacităţi sporite în offroad, iar lista asta scurtă ne demonstrează şi un interes sporit pentru segmentul de maşini de teren. Respectiv, pe fundalul preferinţelor cumpărătorilor de astăzi e de mirare cum de nici un constructor nu prea a îndrăznit să lanseze o sportivă de offroad de serie.
Un proiect de vis de acest gen l-ar avea ca protagonist pe Porsche 911, fireşte, sportiva iconică germană ce de multe decenii menţine poziţia de cel mai dorit şi apreciat sportcar de pe planetă. Iar dacă un 911 de offroad tot întârzie să vină pe cale oficială, ateliere terţe nu ezită să-şi realizeze propriile idei şi vise pe baza sportivei din Stuttgart. Un proiect nou în acest sens este dezvoltat de MP Gemballa şi poartă acum denumirea Project Sandbox.
Maşina nu pare să fie gata de producţia de serie, respectiv nici nu există prea multe informaţii sau imagini oficiale în mediul online. Ei bine, cunoaştem că această creatură performantă şi pregătită de offroad are la baza motorizarea Turbo S (deci cea de top) a generaţiei actuale Porsche 911. Proiectul este visul şi primul proiect realizat de Marc Philipp Gemballa, fiul fondatorului atelierului de tuning german, Uwe Gemballa. Marc a anunţat pregătirea unui Porsche 911 în iarna anului 2020 şi s-a bucurat de susţinerea lui Alois Ruf, şeful companiei Ruf Automobile GmbH. Deci, un proiect realizat de doi fani înrăiţi Porsche.
Marc Philipp Gemballa şi Alois Ruf alături de soţia sa

În materie de design Project Sandbox se conformează conceptului schiţat de Gemballa mai devreme, iar unitatea de propulsie, benzinarul biturbo de 3.75 litri a beneficiat de un tratament special din partea Ruf, cu un surplus de 100 CP şi 130 Nm, până la peste 750 CP şi 930 Nm la activ. Modificărilor, fireşte, a fost supusă şi suspensia standard, ce indică acum o gardă la sol majorată şi stabilitate îmbunătăţită pe teren accidentat. Toate acestea completate de anvelopele de offroad livrate de BFGoodrich.

Mai multe informaţii vor fi dezvăluite în cadrul premierei oficiale. Potrivit informaţiilor preliminare, Gemballa planifică să producă un total de doar 40 unităţi, iar partea mai puţin optimistă pentru fanii Porsche şi celor două ateliere de tuning e că toate exemplarele au şi fost deja rezervate.
0
1,016
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!