Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Nici legendarul 1.5 dCi nu era la fel de eficient: noul Renault Megane PHEV cu consum de doar 1.2 litri

7 Mai 2021 - 16:10
Denis Godorozea
Renault anunţă disponibilitatea noii versiuni E-Tech Plug-In Hybrid şi pentru versiunea hatchback a compactei Megane în Europa. Modelul se alătură acum break-ului cu noua motorizare electrificată şi promite eficienţă record, superioară celor mai optimiste date de consum oferite anterior de legendarul turbodiesel 1.5 dCi!
Aşadar, până la venirea noului Megane 100% electric francezii de la Renault oferă clienţilor posibilitatea să economisească la maxim cu noua unitate de propulsie de tip plug-in hybrid pe actuala generaţie Megane, actualizată recent cu facelift-ul de mijloc de carieră. Hatch-ul are la bază acelaşi sistem, anunţat anterior pentru break-ul Megane Estate, dar în acest caz acesta promite un consum minim record de 1.2 litri de benzină per 100 km parcurşi.
Sistemul E-Tech a celor de la Renault are mai multe interpretări şi a fost lansat mai devreme şi pe alte modele. Tandemul este format din benzinarul de 1.6 litri şi un motor electric, ce împreună livrează 160 CP. Motorul electric face uz de o baterie cu capacitate de 9.8 kWh, ce promite autonomii de până la 50 km în regim de rulare electric. Ei bine, aici ar trebui să amintim că consumul de combustibil de doar 1.2 litri, promis de francezi, ar putea fi atins în viaţa reală doar în cazul când bateria sistemului hibrid este alimentată în proporţie de 100% de la o sursă externă.
Motorizarea E-Tech Hybrid este disponibilă pentru majoritatea din nivelele de echipare disponibile în prezent pe Megane, inclusiv interpretarea de top R.S. Line. Preţul de pornire pentru un Megane PHEV în Europa este de aproximativ 37 mii euro, pe când cele mai scumpe interpretări ating suma de 41 mii euro.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter