ABT Sportsline lansează cea mai exclusivă ediţie Audi RS6 Avant Johann Abt Signature Edition

11 Iunie 2021, 16:04
Denis Godorozea
ABT Sportsline este astăzi unul dintre cele mai renumite şi apropiate de Volkswagen Group ateliere de tuning din întreaga lume. Istoria atelierului enumeră astăzi 125 de ani, iar începutul a fost pus de Johann Abt în 1893, numele Abt fiind atribuit unei fierării. Pentru a marca aniversarea de un secol şi un sfert, ABT Sportsline lansează cea mai exclusivă interpretare a break-ului nebunatic Audi RS6 Avant, cu cât o părticică din prima nicovală din atelierul lui Johann Abt.
Noul Audi RS6 Avant Johann Abt Signature Edition va putea fi distins în trafic prin kit-ul aerodinamic original, pregătit de atelierul german de tuning pentru bolidul Audi RS6-R, care tot creaţia ABT-ului a fost. Ediţia exclusivistă are, însă, caroseria vopsită în nuanţa de negru Mythos şi un set de jante originale. Setul a fost elaborat special pentru ediţia exclusivă, fiecare jantă fiind cu câte 3.5 kg mai uşoară decât cele mai scumpe jante oferite de Audi pentru acest model.
În interior este ascuns un mic fragment al nicovalei şi reprezentarea grafică a semnăturii lui Johann Abt, cu un singur "n" la sfârşit. Hans-Jurgen Abt, moştenitorul atelierului, şi-a dorit ca o părticică din nicovala străbunului său să-şi aibă un loc dedicat în istorie, dar nu într-un muzeu, ci în unul din cele doar 64 bolizi pe care ABT Sportsline le va produce în următoarele luni. Toate maşinile vor fi asamblate manual, de altfel, câte 6 unităţi pe lună. Numărul seriei de doar 64 unităţi face aluzie la cei 64 ani pe care i-a trăit Johann Abt.
Sub capota Audi RS6 Avant Johann Abt Signature Edition s-a situat benzinarul biturbo V8 de 4.0 litri, ce livrează standard 600 CP şi 800 Nm. Maeştrii din cadrul ABT Sportsline au reuşit să stoarcă din acest motor o putere totală de 800 CP şi 980 Nm, deci chiar mai mult decât oferea bolidul Audi RS6-R, prezentat anul trecut (+60 CP şi +60 Nm).
Graţie modificărilor aplicate, bolidul a reuşit să spargă bariera de 3 secunde, fiind capabil să acelereze de la 0 la 100 km/h în doar 2.91 secunde! Repriza 0-200 km/h are loc în 9.79 secunde, până la 300 km/h maşina accelerează în 28.35 secunde, iar viteza maximă este limitată în acest caz la 330 km/h. Rezultatele au fost atinse prin instalarea unor turbocompresoare noi, create de ABT Sportsline, dar şi echiparea tradiţională a motorului cu unitatea de control ABT Engine Control Unit (AEC).
0
388
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!