Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

TechArt prezintă propriul bolid de performanţă GTstreet R, bazat pe Porsche 911 Turbo S

18 Iunie 2021 - 13:39
Denis Godorozea
TechArt prezintă propriul bolid de performanţă GTstreet R. Bijuteria a fost creată pe baza actualului Porsche 911 în motorizările de top Turbo şi Turbo S, însă programul propus de atelierul german este ceva mai avansat decât un pachet tradiţional de tuning. Din punct de vedere al caracteristicilor tehnice şi dinamice, GTstreet R intră îndrăzneţ în liga hypercar-urilor de milioane.
GTstreet R nu este o noutate absolută în portofoliul TechArt, or un asemenea bolid a existat şi pe baza generaţiei precedente a sportivei germane 991. Tradiţional, maşina poate fi distinsă printr-un kit aerodinamic regândit, simţitor mai agresiv chiar şi în raport cu versiunile de performanţă preparate de Porsche. Pachetul aerodinamic este, însă, şi funcţional, asigurând o forţă de apăsare îmbunătăţită.
Atenţie deosebită este acordată şi interiorului, or cum sugerează şi denumirea, GTstreet R nu este neapărat un bolid dedicat circuitului, ci o maşină capabilă să ofere un grad avansat de confort la bord inclusiv şi la escapade lungi. Habitaclul este ornamentat cu tapiserie din piele şi Alcantara, dar şi inserţii din fibră de carbon şi aluminiu, însă cumpărătorii vor avea multiple posibilităţi de personalizare aici.
Noul GTstreet R este propulsat de benzinarul twin-turbo de 3.8 litri, cu 6 cilindri. Modificările introduse de TechArt au rezultat într-o creştere a puterii până la 800 CP şi 950 Nm (+150 CP şi 150 Nm în raport cu 911 Turbo S) graţie noilor turbocompresoare şi soft-ului recalibrat. Nou este şi sistemul de evacuare, mult mai sonor acum, dar care prevede un regim de funcţionare silenţios, prietenos cu vecinii. Fireşte, este disponibil şi un pachet de tuning mai rezervat, rezumat doar la recalibrarea soft-ului, ce are la activ 710 CP şi 900 Nm.
Tunerii au inclus pe listă şi suspensii modificate cu gardă la sol reglabilă şi câteva regimuri de rulare, dar în mod standard garda este cu 25 mm mai mică în raport cu versiunile de serie Porsche 911. Modificările enumerate mai sus nu sunt deloc accesibile, însă, pornind de la 73 mii euro, respectiv, fără achiziţia propriu-zisă a versiunii de serie 911 Turbo S.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter