Limuzina Bentley Flying Spur a preluat motorizarea hibridă de la Porsche Panamera 4 E-Hybrid

7 Iulie 2021, 09:56
Denis Godorozea
Bentley completează gama modelelor eco-friendly cu o versiune hibridă pentru limuzina de top Flying Spur. Modelul de lux a preluat substratul tehnic de la sportiva Porsche Panamera 4 E-Hybrid. Aceasta este, însă, abia prima etapă din cadrul strategiei Beyond100, anunţate de Bentley mai devreme, conform căreia britanicii vor avea o gamă formată doar din electromobile către anul 2030, iar primul model de acest tip ar urma să debuteze în 2025.
În ciuda planurilor măreţe, Flying Spur este abia cel de-al doilea model din gama constructorului britanic. Primul model de acest tip cu emblema Bentley a fost SUV-ul Bentayga, care tot a preluat soluţii tehnice de la modele din cadrul Volkswagen Group. Ei bine, limuzina Flying Spur a fost iniţial proiectată pe platforma sportivei Porsche Panamera, astfel şi motorizarea hibridă este identică aici, deci cu benzinar V6 de 2.9 litri sub capotă. Motorul este acompaniat de un motor electric încorporat în cutia robotizată cu 8 trepte.
Dar hibridul Bentley Flying Spur este ceva mai performant în raport cu Panamera 4 E-Hybrid. Or, motorul termic de sub capotă livrează aici 416 CP şi 550 Nm, sau cu 86 CP şi 100 Nm mai mult. Motorul electric indică aceleaşi caracteristici tehnice, dar puterea cumulativă a fost majorată până la 544 CP şi 750 Nm.
Sistemul hibrid este alimentat de o baterie de 14.1 kWh, situată sub podeaua portbagajului. Aceasta asigură o autonomie în regim electric de până la 40 km, conform standardului WLTP. Per general, cu un singur plin al rezervorului de combustibil, limuzina are o autonomie maximă de 700 km, acesta fiind cel mai eficient model din portofoliul actual Flying Spur.
În schimb, însă, Flying Spur Hybrid este mai lent decât celelalte motorizări disponibile, iar acest fapt se datorează greutăţii proprii mărite din cauza substratului tehnic electrificat până la 2,505 kg. Viteza de 100 km/h este cucerită de acest sedan în 4.3 secunde, pe când motorizarea de bază este mai rapidă în acest exerciţiu cu 0.2 secunde.
0
367
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!