Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Mercedes a lansat C-Class All-Terrain, pentru a putea concura, în sfârşit, cu Audi A4 allroad

18 August 2021 - 14:17
Ilie Toma
Despre modelul ăsta se discută de aproape un deceniu, tot vehiculându-se ideea că Mercedes ar putea şi ar trebui să lanseze un C-Class cu capacităţi sporite de trecere, ca să concureze cu Audi A4 allroad. Discuţiile deveniseră şi mai intense după ce Mercedes-Benz a lansat E-Class All-Terain în 2016, model mai mare, creat să concureze cu A6 allroad şi Volvo V90 Cross Country. Odată ce Mercedes pornise pe calea acestor break-uri, toţi au aşteptat că va urma şi un C-Class All-Terrain în caroserie W205. Dar n-a fost să fie. Abia acum, când în producţie e deja generaţia W206, Mercedes a decis, în sfârşit, să facă ceea ce ar fi trebuit să facă demult şi să lanseze multaşteptatul model.
Ca şi E-Class All-Terrain, noul C-Class All-Terrain nu vine cu versiuni incipiente, ci doar în ipostaze cu cele mai puternice motoare şi doar cu tracţiune integrală. Însă, spre deosebire de primul, nu vine cu suspensie pneumatică standard, ci una obişnuită, cu amortizoare adaptive. Asta face ca să nu există un întreg diapazon de gardă la sol mai mare, ci o gardă fixă, cu 4 cm mai mare decât a unui C-Class break obişnuit.
Noul model are şi o grilă diferită a radiatorului, dar, spre deosebire de alte break-uri cu capacităţi sporite de trecere, are foarte puţin plastic de protecţie de jur împrejurul caroseriei, tăind puternic din practicismul adevăratelor escapade de offroad şi din aspectul mai brutal pe care l-am fi aşteptat. Aşa cum e acum, maşina asta arată ca un chelner la frac şi cămaşă albă, ce a încălţat nişte papucei de cauciuc şi a fost pus să cureţe canalizarea.
Şi e păcat, pentru că tot noi am apreciat E-Class All-Terrain ca o maşină scumpă, dar genial de versatilă în toate ipostazele, atunci când am testat-o în Austria în anul 2016.
Despre interior şi tehnologii de la bord nu mai spunem nimic, pentru că totul e absolut identic cu un C-Class standard, doar că apare un regim de offroad în condus, şi cam atât. Şi, tot ca şi la C-Class-ul standard, toate motoare sunt de 4 cilindri, cu sistem mild-hybrid şi cu electromotor integrat între motorul cu ardere internă şi cutia de viteze.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter