Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Acesta e cel mai luxos Mercedes V-Class din lume, plin de logo-uri Maybach pe el

3 Septembrie 2021 - 21:28
Redacţia PiataAuto.md
Actualul Mercedes-Benz V-Class e un model reuşit şi adorat, dar se pare că e departe de a satisface toate pretenţiile clienţilor săi excentrici. Cel mai puternic motor nu-i mulţumeşte pe aceştia, pentru că într-adevăr e departe de a fi savuros, aşa că unii pun motoare V8 de AMG pe el. De cealaltă parte, nici interpretarea cu cele mai generoase dotări bifate nu-i satisface pe alţii, care vor opulenţă, lux suprem din ăla care să se vadă de la o poştă. E clar, deci, Mercedes ratează oportunităţi profitabile de a le oferi ceva mai mult acestor clienţi, iar aceştia găsesc soluţii de alternativă la ateliere ingenioase.
Mercedesul din imagini a fost scos la vânzare cam o săptămână în urmă în Germania şi s-a vândut cât ai clipi, chiar dacă are 132,000 km parcurşi. Ce e atât de deosebit la el? Adică, vedem cu toţii că arată într-un mod cu totul deosebit, dar parcă tot am vrea să înţelegem mai bine picanteria din faţa noastră, nu-i aşa?

Ei bine, descrierea iniţială a acestui vehicul suna foarte pompos. Ceea ce vedem aici ar fi un Mercedes-Benz V-Class Maybach Edition. Desigur, n-a existat niciodată un asemenea Maybach Edition, iar numele Maybach o fi coborât el de la marcă separată la un sufix în denumirea mărcii, dar nici chiar să ajungă să întituleze doar o ediţie specială. Aşa l-au numit băieţii de la atelierul care l-a modificat şi adevărul e că trebuiau să găsească un nume cu Maybach în el, pentru că au umplut V-Class-ul ăsta de detalii Maybach.
S-au luat la bază un V-Class original, dar în cel mai lung ampatament. Apoi s-au comanda jante originale de pe Mercedes-Maybach S-Class, care au costat 5,600 euro, fără stratul aurit cu care au fost poleite ulterior la atelier. S-au făcut mai apoi tot felul de inserţii pe aripi, pe bara frontală, pe calandru, pe hayon, toate aurite şi punându-se emblema Mayabch peste tot unde s-a putut.

Apoi, s-a vopsit caroseria în două culori, dar nu în culori contrastante, ci în două nuanţe de albastru, mat şi lucios. Pe alocuri acestea se îmbină ciudat de tot. În spate s-au pus guri de evacuare de la modelele AMG, comandate şi ele originale, dar motorul de sub capotă e tot dieselul standard de 204 CP.
La interior, în tot spaţiul imens au rămas doar două scaune şi o masă, restul fiind un fel de spaţiu liber ca o sufragerie, acoperită cu covor mătăsos. S-a făcut şi iluminarea clişeică pe tavan, şi ceva elemente mai discrete prin părţi, iar scaunele rămas au fost tapisate cu piele în stil Maybach S-Class, cu emblemă Maybach. De fapt, avem impresia că s-au comandat scaune separate dintr-un asemenea S-Class şi s-au montat acolo, de aia şi au rămas doar două scaune.
Cu alte cuvinte, lux şi opulenţă, iar primul său proprietar din Germania chiar a savurat acest V-Class exclusiv, învârtind cei 130 mii km în circa 3 ani. Mai mult ca atât, spune că atelierul care i l-a modificat a făcut doar 8 exemplare de asemenea V-Class-ul în ediţie Maybach, toate uşor diferite între ele la culori şi opţiuni, aşa că fie că ne place aspectul sau nu, dar unicitatea sau cel puţin raritatea absolută a unui asemenea V-Class n-o poate nega nimeni!

Şi, aşa cum spuneam, s-a vândut cât ai clipi în Germania, cu un preţ de fix sub 40,000 euro. Ce zici, şi-a meritat banii?
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter