Noua generaţie BMW Seria 2 Active Tourer a debutat cu grile imense

6 Octombrie 2021, 14:26
Ilie Toma
Grilele imense din gama BMW au mai fost preluate de un nou model. Astăzi a debutat noua generaţie BMW Seria 2 Active Tourer, care are grile nefiresc de mari pentru un van şi neproporţional de mari chiar şi în comparaţie cu grilele de pe X7 sau M3/M4. Noul van BMW are toate şansele să nască un nou val de meme-uri pe internet.
Pentru că generaţia anterioară a Seriei 2 Active Tourer a fost primul model BMW cu tracţiune faţă din istorie, e firesc să aflăm că şi noua generaţie a păstrat aceeaşi formulă, mai ales că între timp la tracţiune faţă a trecut şi Seria 1, dar şi nou lansatul Seria 2 Gran Coupe. Din fericire, BMW pare să fi păstrat substratul tehnic care i-a garantat o manevrabilitate excelentă primei generaţii, modelul beneficiind în continuare de suspensie multilink pe puntea spate.
E curios şi faptul că acum toate motorizările Seriei 2 Active Tourer vor avea cutie automată standard, iar cutia e una nouă, cu dublu ambreiaj. Partea tristă e că din 3 motorizări pe benzină care debutează din start — 2 au propulsoare a câte 3 cilindri şi doar una face uz de un motor de 4 cilindri.
Astfel, motorul enty-level va fi 218i, adică un benzinar turbo cu 3 cilindri în linie, de 1.5 litri, care va livra 136 CP şi 230 Nm. Acelaşi motor va sta şi sub capota versiunii 220i, doar că aici el dezvolta 156 CP şi va fi asistat de un mic electromotor integrat în cutia de viteze, de 19 CP, printr-un sistem mild-hibrid de 48V. Puterea cumulată va fi de 170 CP.
Singurul motor pe benzină de 4 cilindri va fi prezent pe versiunea 223i, care va beneficia de asemenea de un sistem mild-hibrid, cu acelaşi electromotor de 19 CP. Motorul pe benzină, unul de 2.0 litri turbo, va dezvolta 204 CP, puterea cumulată a sistemului fiind de 218 CP. Aceasta va fi şi cea mai rapidă motorizare, prinzând prima sută în 7.0 secunde.
În pofida cererii tot mai mici pentru motorizări diesel, noua Serie 2 Active Tourer debutează şi cu un asemenea propulsor de 4 cilindri pe motorină. Acesta nu mai are nici un sistem mild hibrid, fiind un simplu diesel de 2.0 litri şi 150 CP, cu 360 Nm cuplu maxim.
Pentru vara anului 2022 sunt promise şi două motorizări plug-in hibrid.

La interior, noul van a păstrat configuraţia practică, pe care o avea predecesorul său, dar a primit noua generaţie a sistemului multimedia iDrive, dar şi un design al planşei ce aminteşte de noul electromobil BMW iX.
0
1,287
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!