Facelift pentru Skoda Karoq: noutăţi la motoare şi actualizări discrete de design, pentru a nu perturba succesul modelului

30 Noiembrie 2021, 15:01
Redacţia PiataAuto.md
Skoda Karoq tocmai a primit un facelift, după patru ani de carieră pe piaţă. Şi pentru că această carieră a fost de un succes imens, modelul vânzându-se în peste 500,000 exemplare şi devenind unul din cele mai vândute modele ale mărci cehe, actualizările s-au făcut foarte atent şi discret, pentru a nu perturba acest succes, după cum recunosc chiar cehii.
La partea de design, partea frontală a fost uşor actualizată în tendinţa formelor aduse de Scala şi Octavia. Au fost un pic actualizate şi blocurile optice spate, dar per total nu s-a produs nimic radical care să te facă să percepi modelul altfel decât până acum.
La fel de discrete sunt şi modificările de interior, designul rămânând practic neschimbat, singurele actualizări venind de la câteva materiale noi, de la sistemul multimedia actualizat şi de la cadranele digitale de bord, opţionale ca şi până acum, dar cu mai multe funcţii.
Mai multe noutăţi vin la gama de motoare. La capitolul benzinarelor, motorul entry-level rămâne a fi unul de 1.0 litri, care livrează 110 CP şi vine doar cu tracţiune faţă. Motorul de 1.5 litri TSI livrează 150 CP, iar motorul de top va fi unul de 2.0 litri TSI, cu 190 CP la activ. Acesta din urmă va fi şi singurul motor disponibil pe versiunea Sportline, unde va fi cuplat doat cu cutie automată DSG şi doar cu tracţiune integrală.
Rămân a fi prezente şi motorizările diesel, însă doar de 2.0 litri TDI. Va exista o versiune de 116 CP, care va înlocui, practic, motorul de 1.6 TDI de la lansarea, care fusese deja retras din mai multe regiuni ale lumii. Motorul diesel de top va fi 2.0 TDI de 150 CP, singurul diesel care poate fi cuplat cu tracţiune integrală.
Motorul 2.0 TDI e unul modificat, primind denumirea de TDI Evo. S-a modificat arborele cotit şi mai ales sistemul de tratare cu AdBlue, acum tratarea fiind dublă. Deci, maşina va consuma şi mai mult lichid AdBlue, dar emisiile vor fi şi mai inofensive.
Noul Karoq a mai beneficiat de culori noi de caroserie, de jante noi şi alte mici elemente, dar, aşa cum spuneam, esenţa lui rămâne neschimbată, fiind unul din acele facelift-uri unde se fac strict actualizări necesare, pentru că versiunea iniţială a fost deja una reuşită.
1
1,534
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!