Un comisar de poliţie din Marea Britanie spune că maşinile electrice rămân prea des fără energie în toiul acţiunii poliţiştilor

11 Iulie 2022, 10:08
Redacţia PiataAuto.md
Chris Nelson, Comisarul responsabil de lupta cu crimele grave din cadrul poliţiei din Gloucestershire, Marea Britanie, a avut de curând o intervenţie publică în care s-a plâns de problemele majore pe care le dau maşinile electrice în activitatea poliţiei. Acestea rămân mult prea des fără energie în toiul acţiunii poliţiştilor, impunându-i pe poliţişti să caute prize sau să solicite alte maşini de schimb pentru a putea continua activitatea operaţională. Toate aceste bătăi de cap periclitează activitatea poliţiei, uneori în momente cruciale, mai declară acesta.
Divizia regională de poliţie din care face parte comisarul are dotare cea mai mare flotă de maşini electrice dintre toate diviziile de poliţie din Marea Britanie. Din cele 453 de maşini pe care le are în dotare divizia, 21% sunt electrice. Printre ele se numără 66 exemplare Nissan Leaf şi 9 exemplare Nissan NV200.
Nissan Leaf a fost pentru poliţia din Marea Britanie o alegere în funcţie de preţ, favorizată şi de faptul că Nissan avea o fabrică în Marea Britanie, dar, ca parametri de autonomie şi răcire a bateriei, Leaf e deja depăşit moral, iar la utilizare intensă pe termen mai lung, bateria se încălzeşte mai tare şi începe a pierde energie într-o rată mai mare decât cea prevăzută, după cum menţionam şi în testul nostru drive cu Nissan Leaf.
Comisarul Nelson a spus să el înţelege şi susţine deplin soluţiile de oprire a schimbărilor climatice, dar prioritatea numărul unu pentru o secţie de poliţie e lupta cu crimele. Acesta spune că parametrii minimi necesari pentru o maşină de poliţie ar trebui să fie mult mai mari decât cele din dotarea secţiei sale, aşa că deocamdată, până când va putea cumpăra maşini electrice mai avansate, e sceptic în a mai cumpăra alte maşini.
Comentariile comisarului sunt cu atât mai interesante, cu cât din 2030 în Marea Britanie va fi interzisă vânzarea maşinilor noi pe benzină şi diesel. Cel mai probabil, însă, dilema comisarului se va face auzită în rândurile celor care stabilesc parametrii de achiziţie a maşinilor electrice pentru secţiile de poliţie, iar poliţia din Marea Britanie va cumpăra în continuare asemenea maşini, doar că va avea cerinţe de autonomie şi putere ceva mai mari.
1
3,717
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!