Un proaspăt proprietar de Tesla Model X din SUA se plânge de starea deplorabilă în care i-a fost livrată maşina

19 Septembrie 2022, 14:38
Redacţia PiataAuto.md
Se întâmplă uneori ca exemplarele Tesla să aibă nişte scăpări atât de elementare, încât acestea sunt demult uitate în cazul altor maşini. Nu se poate spune că toate vehiculele sunt aşa, sau că problemele ar prevala, dar e cert că vocile proprietarilor care se plâng de probleme elementare se fac tot mai auzite, şi e suficient să ne amintim de protestul proprietarilor de Tesla din Norvegia de acum câteva săptămâni. Acum, însă, un proprietar din SUA se plânge de starea deplorabilă în care i-a fost livrat Model X, după un an şi jumătate de aşteptări.
Foto: Tesla Model X, poză simbol

Proprietarul, care se prezintă drept Ashil Patel, spune a mai avut două modele Tesla în familia sa anterior şi, într-adevăr, contul său de Facebook indică poze publicate pe parcursul ultimului an cu un Model S albastru. Model X e al treilea automobil al mărcii şi, din câte spune acesta, i-a fost livrat de curând prin reprezentanţa din New Jersey a celor de la Tesla, numită Springfield Tesla.
Foto: Tesla Model S, deţinută anterior de acelaşi proprietar

Maşina, comandată tot în culoare albastră, cu o listă lungă de opţioale pe ea, a ajuns să coste 160.000 dolari, din câte spune cumpărătorul. Când a mers să-şi ridice maşina livrată, a fost surprins de starea în care i-a fost înmânată maşina. Aceasta avea panourile superioare ale acoperişului nealiniate, o parte a pragului părea sudată prost şi aliniată greşit, şi avea mai multe zgârieturi pe blocurile optice spate, pe decorurile negre lucioase, ba chiar şi pe caroseria propriu-zisă a maşinii.
Mai mult ca atât, căptuşelile erau deteriorate în mai multe locuri, în apropierea geamurilor, iar în ziona volanului pielea care acoperă zona inferioară avea colţurile ieşite.
La interior o tetieră avea husa pusă pe ea cu crăpături, iar unul din scaune avea pielea pătată cu altă culoare, într-un mod neclar.
Astfel, o singură maşină a adunat pe ea o listă imensă de defecte la livrare. Multe din ele ar putea fi considerate minore, dar ar fi doar unul prezent pe o maşină, însă aici s-au adunat toate pe un exemplar, care a costat 160 mii.
Proprietarul e şi mai revoltat pentru faptul că atunci când a revenit la managerul reprezentanţei Tesla şi i-a reclamat calitatea maşinii pentru care tocmai primise cheile, invitându-l afară să i-o arate, acel manager nici n-ar fi vrut să iasă, spunându-i fie să o refuze total, fie să o lase pentru lucrări de reparaţie, făcând o programare la service, pentru când ar putea fi înlăturată. În mod surprinzător, cumpărătorul şi-a luat oricum maşina acasă, motivând că familia sa a aşteptat prea mult, şi nu a vrut să-i dezamăgească, întorcându-se fără ea. Acesta spune că va încerca să obţină de la Tesla remedierea defectelor, dar, la al treilea exemplar Tesla pe are l-a cumpărat, spune că e absolut dezamăgit şi speră că Elon Musk să atragă în sfârşit atenţia la plângerile proprietarilor ca el şi să instituie un control al calităţii funcţional la fabricile sale.
Tesla nu a comentat nicidecum aceste informaţii, publicate de proprietar cu mai puţin de 24 de ore înainte de redactarea acestui articol, dar, practica anterioară arată că Tesla evită de obicei să comenteze direct asemenea situaţii. Trebuie să spunem, de asemenea, că printre comentatorii la postarea lui Ashil Patel din grupul Tesla Owners Worldwide au fost şi mulţi dintre cei care l-au fi acuzat că informaţiile prezentate de acesta n-ar putea fi adevărate, întrucât starea maşinii ar fi prea deplorabilă pentru o maşină nouă.

Sursa foto, cu excepţia pozei-simbol: Facebook / grupul TESLA Owners Worldwide / Ashil Patel
0
5,057
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!