Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Un Porsche Taycan electric a traversat India, prin regiuni cu drumuri precare şi lipsă de prize pentru încărcare

18 Octombrie 2022 - 16:02
Redacţia PiataAuto.md
Drumurile de distanţă lungă cu maşinile electrice sunt captivante în condiţiile actuale, când infrastructura de prize e la început, iar autonomia şi viteza de încărcare variază foarte mult de la un model la altul. Însă, dacă o călătorie cu o maşină electrică prin Europa sau SUA ţine doar de timpii de aşteptare la staţii şi de listări de aplicaţii, totul devine mult mai dificil când o maşină electrică trebuie să traverseze o ţară imensă precum India, de exemplu. Ei bine, un Porsche Taycan a făcut-o de curând.
Distanţa totală a fost de peste 4.000 km, din regiunea Kashmir de la nord până în regiunea Kanniyakumari din sudul ţării, pe un trase numit în India K2K, el fiind un soi de provocare supremă de rezistenţă pentru automobiliştii de acolo.
O echipă de jurnalişti locali a folosit un Porsche Taycan absolut standard pentru a traversa acest traseu, pestriţat atât cu drumuri asfaltate, cât şi cu drumuri pe care orice urmă de asfalt sau pietriş lipseşte aproape cu desăvârşire.
Relieful a fost foarte variat, de la munţi la platouri şi deşerturi. La un moment dat, maşina electrică a trebuit să înainteze printr-o apă mare mare decât nivelul uşilor, dar Porsche-ul a trecut cu bine şi această provocare.
Totuşi, pentru că India încă e abia la începutul dezvoltării infrastructurii sale, Porsche-ul a făcut călătoria de 4.000 km în 2 săptămâni, inclusiv o pauză de 2 zile în Mumbari. Deci în cele 12 zile de condus media zilnică a fost de circa 330 km.
Partea admirabilă e că maşina nu a fost ajutată niciodată cu vreun generator mobil, ci s-a bazat doar pe prizele disponibile pe traseul său, publice sau la locurile de popas nocturn. Iar acel traseu e renumit pentru dificultatea sa tocmai pentru că trece prin multe zone rurale, pasuri montane dificile până şi pentru camioane şi zone unde mulţi oameni au văzut pentru prima dată o maşină electrică, după cum menţionează jurnaliştii din India.
Prin urmare, e o provocare mult mai realistă, în condiţii mult mai spartane decât autostrăzile şi prizele fast charge, disponibile în Germania, de exemplu.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter