Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi
29 Septembrie 2024, 14:07 Redacţia PiataAuto.md
Rolls-Royce a tot creat în ultimii ani maşini superbe din categoria Bespoke, unele din ele create cu un design absolut unic pentru fiecare proprietar, altele în serii foarte mici de 4-5 exemplare, dar fiecare personalizate acum pentru unicitate absolută. Despre acele maşini se zvonea că preţul de achiziţie ar fi fost de 20-28 milioane de dolari, însă pentru acest preţ cumpărătorii primeau o echipă de design care le tot studieze gusturile şi care să creeze pentru ei forma exactă a maşinii lor unice. Deci nu e vorba de dotări personalizate, ci de forme diferite ale maşinilor, a fel cum producătorul ar crea o variaţie nouă de model special pentru un singur cumpărător. Iar asemenea servicii elitiste nu pot fi făcute într-un simplu edificiu al unui dealer, pentru că statutul tranzacţiei prevede un pic alt nivel ierarhic al clienţilor şi al absolutismului până la care se merge.
Foto: Aşa arată un exemplar Rolls-Royce creat într-un singur exemplar, cu design unic
Aşa că Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist într-o zonă ultra centrală din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat unde să poată interacţiona cu cei mai elevaţi clienţi ai săi în discreţie şi linişte absolută, cu toată atenţia îndreptată asupra lor din partea întregii echipe din acel oficiu.
Nu se menţionează cât a investit Rolls-Royce în acest apartament, dar locaţiile de top din New York, la asemenea suprafeţe, costă multe zeci de milioane de dolari de obicei, la care se mai adaugă şi costul noului design interior, cu aplicare de lemn masiv şi alte materiale de lux.
Dar pentru Rolls-Royce, aceste zeci de milioane cheltuite sunt o investiţie, şi această locaţie, pe lângă un oficiu similar de la fabrica din Goodwood, e a treia din lume, oficii similare fiind inaugurate anterior în Dubai şi Shanghai, iar al cincilea va fi deschis în Seul până la finele anului. Iar aceste oficii elitiste sunt locaţiile în care au lor aceste vânzările de top absolut din categoria unicităţilor Bespoke, unde maşinile costă peste 20 milioane bucata. Şi Rolls-Royce spune că observă un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor săi pentru acest program de maşini desăvârşite şi unice.
În noul oficiu din New York, spre exemplu, cumpărătorii vor petrece mai mule ore, cu mai multe vizite, eventual, cu echipa de design, ca aceştia să cunoască personalitatea, aspiraţiile şi dorinţele cumpărătorului de Rolls-Royce, pentru a-i propune exact maşina care să-l reprezinte.
Iar astfel, viitoarea maşină începe se capete contur, după care meşterii de la fabrica din Goodwood vor primi instrucţiunile exacte cu ceea ce urmează a fi produs. E o experienţă mai vastă şi mai personală decât a merge la propriul croitor sau pantofar, deci, dar e exact acel nivel avansat de interacţiune personală într-o ambianţă de exclusivitate absolută.
Iar la final, acel cumpărător elevat primeşte o maşină croită exact pe dorinţele şi năzuinţele lui, creată de însuşi Rolls-Royce pentru el.