Scăderi foarte mari de vânzări le-a înregistrat Aston Martin (-46%, până la 250 exemplare), Bentley (-21,5%, până la 635 exemplare), Fiat (-24,8%, până la 57.561 exemplare), Ford (-14,6%, până la 99.554 exemplare), Jaguar (-34,3%, până la 2.101 exemplare), Jeep (-21,6%, până la 11.972 exemplare), Land Rover (-11,7%, până la 12.169 exemplare), MINI (-29,1%, până la 32.571 exemplare), Polestar (-49,4%, până la 3.181 exemplare), Renault (-20,4%, până la 54.349 exemplare) şi Tesla (-41%, până la 37.574 exemplare). Au avut de suferit şi producătorii chinezi sau cei care fabrică maşini doar în China, Polestar de la mai sus fiind un exemplu, dar au scăzut şi BYD cu -30,2%, GWM cu -35,6%, Lynk&Co cu -97%, Nio cu -68,5%. Deci, acele taxe mari de import, chiar dacă au fost în vigoare doar o parte a anului, au avut impact major.