Un client al Hertz s-a pomenit cu colectorii de datorii la uşă pentru returnare tardivă, după ce angajaţii companiei au avut dificultăţi în a găsi maşina lăsată în parcare

24 Februarie 2025, 11:14
Redacţia PiataAuto.md
Compania americană Hertz pare să nu mai înceteze din a figura în tot soiul de istorii bizare, în mare parte din cauza modului în care angajaţii săi gestionează anumite procese de lucru. În noiembrie 2024 un angajat voia să aplice o penalitate nemenţionată în contract după ce un client a închiriat maşina cu parcurs nelimitat şi a condus-o 40.000 km într-o lună, ceea e mult, dar nu era interzis de condiţiile de închiriere. La scurt timp angajaţii unui oficiu Hertz dintr-un aeroport l-au abandonat pur şi simplu, lăsându-i pe clienţii care aveau rezervări să-şi ia singuri maşinile pe care şi le doresc. Acum, însă, o clientă din SUA a celor de la Hertz s-a pomenit cu colectorii de datorii pe urmele ei, care pretindeau să-i încaseze o datorie neplătită de 707 dolari pentru returnare tardivă a maşinii, după ce angajaţii companiei ar fi avut dificultăţi în a găsi maşina lăsată de ea în parcarea rezervată a companiei.
Clienta, pe nume Vonecia Sullivan-Hill, a călătorit spre Atlanta cu avionul şi şi-a închiriat o maşină de la Hertz. După ce a folosit maşina pe perioada închirierii, a venit înapoi la aeroport cu ea la 4 dimineaţa, a lăsat-o în zona de parcare rezervată pentru returnarea maşinilor închiriate şi a pus şi cheile acolo unde compania o îndemnase să le pună. Totul părea absolut uzual, până când, la două zile distanţă, a fost sunată de un angajat Hertz.
Angajatul i-a spus că maşina închiriată de ea încă n-a fost returnată, întrebând-o de ce o mai foloseşte, dacă trebuia s-o aducă luni dimineaţa. Vonecia i-a răspuns că ea se află în Phoenix şi nu are maşina lor, întrucât a lăsat-o în parcarea rezervată luni la ora 4 dimineaţă, înainte de expirarea termenului ei de închiriere. Angajatul şi-a cerut scuze şi i-a dat asigurări că e o neînţelegere care va fi clarificată.
Însă a doua zi ea a mai fost sunată de angajaţi, care o întrebau unde a lăsat maşina, că aceştia ar fi aut dificultăţi în a o găsi. Ea le-a oferit noi explicaţii.
Două zile mai târziu, a mai primit un email, în care angajaţii o informau că maşina ei a fost găsită, dar pentru că a durat atât de mult, a fi taxată cu 707 dolari drept penalitate de returnare întârziată a maşinii. Cei de la Hertz au şi extras banii de pe cardul ei de credit odată cu această informare.
Clienta a depus o contestare a bancă, cerând anularea tranzacţiei şi prezentând dovezile că a fost facturată injust. Banca a fost de acord cu ea şi a anulat tranzacţia, rambursându-i banii, iar Hertz nu a mai primit nimic.
La ceva timp distanţă, însă, s-a pomenit că e căutată de colectorii de datorii, care voiau să-i execute datoria de 707 dolari, la care s-ar mai fi aplicat şi alte penalităţi. I-a sunat pe cei de la Hertz, s-a certat cu el la telefon, dar cei de acolo păreau de neînduplecat.
Abia după ce Vonecia şi-a făcut public cazul în presă, a reacţionat brusc şi Hertz, care i-a anulat imediat orice datorie, şi-a cerut scuze faţă de ea şi i-a oferit 100 dolari drept bonus pentru viitoare închirieri. „La Hertz, satisfacţia clientului e prioritatea noastră de top şi ne pare rău că nu am fost capabili să rezolvăm această problemă mai devreme cu clientul nostru şi am emis o rambursare completă şi o anulare a oricărei datorii” — se menţionează în comunicatul companiei.
Clienta e acum uşurată de rezolvarea cazului, dar toată situaţia lasă impresia unei practici mai largi de ţintire aleatorie a unor clienţi cu penalităţi injuste, mizându-se că nu toţi vor avea timpul şi răbdarea de a contesta până la final aceste taxări.
1
19,234
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!