Menu
Acasă
Search
CITIRE TEST DRIVE:

Noua generaţie BMW Seria 7

24 Octombrie 2015
Ilie Toma
Noua generaţie BMW Seria 7
Să o spunem direct: designerii şi inginerii BMW au avut o sarcină mai grea ca niciodată atunci când s-au apucat să creeze noua generaţie a Seriei 7. Într-un segment cu un Audi A8 plin de tehnologii hi-tech la bord şi mai ales cu un Mercedes-Benz S-Class care a cucerit lumea cu un design formidabil, cu uşoare accente retro, noul BMW Seria 7 trebuia să creeze un efect puternic de „waw!”, un „waw” veritabil, altfel n-ar avea nicio şansă să-şi detroneze concurenţii. Şi cred că tocmai asta e marea întrebare pe care şi-o pun toţi acum: „este oare noul BMW Seria 7 mai bun decât concurenţii săi?”. Are oare noul BMW Seria 7 suficientă prezenţă de spirit şi fascinaţie încât să fie mai bun, astăzi, decât un S-Class atât de popular în Moldova? Nişte întrebări extrem de pertinente, deci, la care vom da astăzi răspunsuri clare, în urma experienţelor noastre de la bordul noului BMW Seria 7, întrucât redacţia PiataAuto.md a avut onoarea să fie prima entitate de presă din Moldova care efectuează un test drive complet cu noua generaţie a limuzinei germane! Să o descoperim împreună, deci!

Prezenţă şi design

Uitaţi de pozele oficiale ale acestui model. O mare parte din ele, atunci când au fost prezentate pentru prima dată, au fost create, probabil, în condiţii de laboratoare 3D şi sunt total lipsite de emoţie. Lumina artificială, generată computerizat, din acele poze, a făcut-o pe Seria 7 să pară pur şi simplu un noul model oarecum interesant, dar fără acel efect de „waw”. Şi noi am avut impresia unui design mai puţin inspirat atunci când am văzut acele poze. Apoi am văzut-o pe viu la salonul auto de la Frankfurt şi am perceput-o cu totul altfel, cu o grandoare absolut specială în ea, în care luxul bine-crescut se îmbină cu o sportivitate pronunţată, care ne amintea de formele Seriei 7 E38. Stând de vorbă cu creatorii modelului, ne-am convins că ei vorbesc cu mândrie şi azi despre E38 şi ne-au confirmat că anumite elemente de sportivitate a noii generaţii s-ar putea să elogieze gloria acelui model, însă ne-au menţionat în acelaşi timp că noua generaţie Seria 7 şi-a dorit să ofere un echilibru absolut armonios între luxul modern autentic şi sportivitatea de rasă nobilă. BMW Seria 7 nu a vrut să urmeze căi bătătorite, călcându-le pe urmele concurenţilor, ci şi-a revoluţionat propriul concept despre ceea ce înseamnă luxul modern, inovaţional. Da, noul BMW Seria 7 nu vine cu forme bombate, cu accente retro, pentru că nu se vrea retro. Vine cu spaţiu enorm la interior, dar la exterior e un atlet nobil, gândit să fie la fel de plăcut atât atunci când e alergat de la volan, cât şi atunci când călătoria e savurată de pe bancheta spate!

Şi acum priviţi maşina asta capturată pe viu, scăldată de soarele cald de toamnă! Ah, cât de magnific arată! Cât de bine e desenată, cât de bine e condimentată cu elemente cromate, şi în acelaşi timp ce siluetă atletică are! De parcă ţi-o imaginezi cum te-ar purta în confort absolut, iar peste cinci minute ar topi asfaltul de sub ea, ridicându-şi încordat faţa în plină acceleraţie, în timp ce scoate un sunet plin de caracter de sub capotă! Noul BMW Seria 7 nu doar că reuşeşte să creeze un puternic efect de admiraţie şi „waw!”, ci îţi şi reţine privirea lipită de el până se face nevăzut. E o maşină nobilă şi atletă în acelaşi timp, e o maşină ce etalează aer al valorii de cinci zerouri şi o cifră îndrăzneaţă înainte de ele! Şi dacă nici pozele maestrului nostru fotograf nu v-au atins struna sufletului, trebuie să mergeţi să o vedeţi pe viu, să o atingeţi, şi atunci cu siguranţă nu vă veţi mai dori un alt model decât ea, noua Serie 7...

Ambianţă interioară

Despre senzaţiile ambianţei interioare a noii Serii 7 s-ar putea scrie o întreagă carte. Sunt mii de detalii şi elemente concepute pentru a vă asigura ambianţa desăvârşită la bordul acestui model. Astăzi habitaclul lui BMW Seria 7 e mai confortabil şi mai plăcut decât interiorul unui avion privat de lux sau a unui iaht! Având maşina asta, proprietarii de iahturi şi avioane ar putea decide tot mai des să renunţe la avion şi să aleagă călătorii de sute de kilometri la bordul acestei limuzine! Să le luăm pe rând. În primul rând, noul BMW Seria 7 aduce un design absolut nou al planşei de bord, care păstrează ergonomia cu care s-au obişnuit deja proprietarii de BMW-uri, dar reuşeşte să aducă o cu totul altă interpretare de design. Observaţi zona centrală, cu comenzile sistemului de climatizare şi ale sistemului audio – întreaga arie e executată din materiale metalice, nobile, iar sistemul de climatizare are un şi un display mare de o calitate grafică foarte bună. Şi mai observaţi că întreaga zonă e uşor direcţionată spre cel de la volan, sugerând oarecum faptul că BMW Seria 7 e şi un driver’s car, ca orice BMW pur-sânge.

Marea fascinaţie vine de la noul sistem multimedia de pe noua Serie 7. Acesta aduce o cu totul altă logică decât sistemele de până acum, o logică pe care o înveţi repede şi o foloseşti cu plăcere. Iar marea noutate vine de la posibilitatea sistemului de a recunoaşte gesturi! Da, da, gesturi umane, fără atingerea ecranului! Vrei să daţi mai tare? Rotiţi spre el degetul arătătul în direcţia acelor ceasornicului! Sistemul recunoaşte gestul şi sporeşte sunetul. Vreţi mai încet? Rotiţi acelaşi deget în direcţie inversă! Vreţi următorul post de radio sau următorul cântec al unui albul audio? Direcţionaţi degetul arătător şi cel mijlociu în pereche spre sistem! E o adevărată ficţiune ştiinţifică, ceea ce se întâmplă la bordul noului BMW Seria 7, şi e extraordinar de plăcut şi captivant!

Nu vă mai spunem că acelaşi sistem recunoaşte scrisul uman şi comenzile vocale – cu asemenea condimente BMW ne-a mai delectat şi pe alte modele. Vă spunem, însă, despre o altă scamatorie tehnică a noii Serii 7: un sistem video extrem de complex, cu nuştiucâtsprezece camere video cu unghi mobil de captare instalate de jur împrejurul maşinii! Întoarceţi volanul spre dreapta într-o parcare? Şi camera video dinspre dreapta îşi întoarce privirea într-acolo şi vă arată cât de mult vă apropiaţi de obstacole. Toate camerele par să urmeze intenţiile Dvs. şi vă oferă un tablou optim regizat pe display-ul central a camerelor necesare. De parcă ar fi o echipă de televiziune acolo şi un director de platou, care ar şopti „camera 1 spre dreapta, camera 4 plan apropiat, dăm pe ecran camerele 1,4 şi 5... Şi tot aşa. La început, unghiurile mişcătoare ale camerelor te pot pune niţel în dificultate, fiind ceva mai greu să percepi corect distanţele până la obstacole, însă e doar o chestie de obişnuinţă, după care începi să apreciezi şi mai mult acest sistem!

Cadranele de bord sunt complet digitale şi au un afişaj grafic de o calitate excepţional de bună. De fapt, toate display-urile de la bordul Seriei 7, mari sau mici, au o calitate desăvârşită de afişaj. Volanul are o formă foarte antrenantă, cu nişte cusături centrale care-l profilează foarte sportiv, dar şi cu inserţii metalice, care-l înnobilează. Şi acum haideţi să vorbim un pic şi de calitatea materialelor de la bordul noii Serii 7. Lemnul, aluminiul şi pielea naturală fac legea la interior, în timp ce plasticul, aşa cum îl ştim noi, lipseşte aproape cu desăvârşite. Unele mici butoane de pe tunelul central sunt executate în piano black acoperit cu sticlă, parcă, pentru durabilitate în timp şi aspect nobil. Iar pielea e prezentă nu doar pe partea superioară a planşei de bord, ci şi pe cea inferioară! Pe tunelul central şi pe panourile uşilor avem nişte piele care ascunde o suprafaţă atât de moale la atingere, încât rămâi frapat de fineţea acestor detalii! Iar tapiţeria scaunelor este senatorială, desăvârşită. E de prisos să mai spunem, probabil, că în ele se stă ca în paradis, sau cel puţin ca într-o sesiune relaxantă a unui salon spa de top.

Dar în acelaşi timp cel de la volan are o poziţie foarte plăcută de condus. Cu cotul drept sprijinit de cotieră şi mâna dreaptă pe volan în acelaşi timp, cu cotul stâng sprijinit de panoul portierei şi mâna stângă pe volan în acelaşi timp, cu spatele relaxat într-un fotoliu moale, dar cu susţinere excelentă, ai şi un vizor superb asupra drumului şi-ţi spui că ai putea conduce maşina asta în jurul pământului...

Eh doamnelor şi domnilor! Dar haideţi să trecem la bancheta spate! Maşina din testul nostru are două tronuri regale acolo, separate de un tunel masiv. Banchetele spate se reglează individual în toate felurile în care v-aţi putea dori – şezutul poate înainta, înclinând mai mult unghiul spătarului, sau spătarul îşi poate schimba unghiul de unul singur, afundându-se în spate sau ieşind mai înainte. Tetierele au şi nişte pernuţe moi din caşmir, parcă, pentru a vă adăposti în lux şi confort capul Dvs. Aveţi loc berechet pentru a vă întinde picioarele, iar dacă staţi pe scaunul din treapta, puteţi împinge scaunul din faţă mai înainte şi îl puteţi chiar culca spre faţă, iar din el iese şi un suport pentru picioarele Dvs. regale... În asemenea poziţie vă puteţi scoate şi o masă din cotiera centrală şi vă puteţi apuca de lucru, ca într-un oficiu mobil de lux. Conexiune internet? Nicio grijă! Maşina are hotspot WiFi! Un masaj tonifiant poate? Şi asta e posibil, există tot soiul de programe de masaj, care să vă vitalizeze! Oh, Doamne, ce n-o fi având maşina asta?

Dacă vreţi să vă relaxaţi mai simplu, puteţi privi un film pe display-urile din faţa Dvs, sau puteţi asculta creaţii muzicale – aveţi un sistem acustic de top absolut pentru asta, creat de cei de la Bowers & Wilkins! Sunete de o perfecţiune absolută ies din din el, frumos amortizate de materialele moi ale habitaclului. Însă BMW Seria 7 mai are o inovaţie fascinantă pentru pasagerii banchetei spate. Pe cotiera centrală există o tabletă detaşabilă, conectată wireless la maşină, cu ajutorul căreia vă puteţi crea şi ajusta confortul perfect! De la temperatura aerului şi program de masaj, până la ridicarea cortinei, deschiderea trapelor sau culoarea iluminării ambientale – toate pot fi ajustate cu ajutorul acesteia! E absolut fascinant! E absolut hi-tech! BMW Seria 7, ţi-ai depăşit cu mult concurenţii la multitudinea de tehnologii burduşite la bord! Iar trapele descoperite pe timp de noapte iluminează într-atât de frumos, încât parcă ar fi un cer cu stele hi-tech! Până şi nouă ni se epuizează cuvintele de la o etapă încolo, la bordul acestui model!

Eh, cum am putea descrie noi această ambianţă de interior a noii Serii 7? Desăvârşită? Fascinantă? Formidabilă? Uluitoare? Epatantă? Niciun cuvânt nu pare să descrie suficient de bine starea nirvanică, de extaz, pe care o ai atunci când te afli la bordul maşinii ăsteia, nici măcar o serie de cuvinte. Noul BMW Seria 7 îl va lăsa şi pe cel mai citit şi cultivat om fără cuvinte prin fascinaţia pe care o crează, într-atât de surprinzător şi magnific e habitaclul e acestui model!

Senzaţii în condus

Sub capota versiunii 740Li, testate de noi, e montat un propulsor turboaspirat pe benzină de 3.0 litri, cu 6 cilindri în linie şi turbocharger TwinScroll, care livrează 326 CP între 5,500 şi 6,500 rpm, iar cuplul maxim de 450 Nm e disponibil între 1,380 şi 5,000 rpm! Aoleu, cuplul maxim de la 1,380 rpm! Practic, pe întreaga plajă de turaţii folosite uzual e disponibil cuplul maxim!

În condus, ne bucurăm să descoperim că aceşti parametri ai motorului se traduc printr-o putere imensă, dar livrată fără efort şi fără dramatizare! În regim Confort apeşi pedala acceleraţiei şi auzi un sunet dulce de bariton moderat de sub capotă, deloc intrusiv, care-ţi spune că ordinele tale sunt executate, iar maşina prinde viteză într-o linişte asurzitoare, fără zmuncituri, fără anvelope şuierând, fără măcar ca maşina să-şi schimbe unghiul orizontal, ridicându-şi faţa în efortul accelerării! Am impresia că suspensia inteligentă şi complexă a maşinii compensează forţele fizice, asigurându-ţi acea calmitate neverosimilă la bord, în timp ce acul vitezometrului urcă vertiginos în sus! Iar primele viraje şi intersecţii cu sens giratoriu îmi confirmă aceste senzaţii. Am condus o singură altă maşină, care mi-a dat aceleaşi senzaţii irepetabile, şi aceea a fost Rolls-Royce Ghost Extended Wheelbase! Acum, calitatea rulării de la bordul noului BMW Seria 7 pare foarte apropiată de senzaţiile din acea maşină, cu un plus la lejeritate şi agilitate, datorită greutăţii mai mici, datorate, la rândul ei, elementelor din fibră de carbon pentru ranforsarea caroseriei.

Cum merge noul BMW Seria 7 pe drumuri imperfecte, cât de bine înghite suspensia maşinii denivelările carosabilului? Noua Serie 7 e pur şi simplu incredibil de moale prin aceste denivelări! Ea pluteşte peste ele, la propriu! La viteze urbane, toate aceste denivelări sunt trecute cu o nonşalanţă de necrezut, care îmi dă senzaţia unei traversări chiar mai moi decât a S-Class-ului actual. Ştiţi şi voi că toate preconcepţiile precum că BMW-urile sunt mai rigide şi Mercedes-urile mai moi sunt de domeniul trecutului, multe din modelele concurente actuale fiind tocmai vice-versa. Şi în timp ce S-Class-ul actual are, indiscutabil, o rulare de înaltă clasă, cu un confort desăvârşit, noul BMW Seria 7 dă uneori senzaţia că la anumiţi parametri a reuşit să-l echivaleze pe concurentul său cel mai redutabil, iar la altele chiar să-l devanseze!

La viteze de croazieră, pe nişte trasee civilizate, BMW Seria 7 vă poartă ca pe un covor magic. Nu sunt doar vorbe pompoase, sunt senzaţiile pe care le ai la bordul acestei limuzine, indiferent dacă ocupi unul din scaunele faţă sau unul din scaunele spate. Atunci când daţi şi peste drumuri cu mici striaţii sacadate pe ele, la aceleaşi viteze mai mari, acestea s-ar putea uşor transmite în habitaclu, însă denivelările mai lungi şi mai văluroase sunt absorbite excelent.

Cât de mult se schimbă comportamentul maşinii odată cu includerea regimului Sport? Dacă în regim Confort BMW Seria 7 preferă să aibă maniere galante, dar cu acceleraţii foarte eficiente, deşi lipsite de dramatism, atunci în regim Sport apar mai ales efectele de scenă ale dramatizării. Cadranele de bord se înroşesc şi îşi schimbă forma afişajului, sistemul de evacuare include şi cea de-a doua tobă de eşapament pentru mai multă sonoritate, iar maşina primeşte, astfel, mai multe efecte vizuale şi sonore, care însoţesc acceleraţia. În senzaţia împingerii în scaun nu se remarcă modificări substanţiale, în schimb se simte rigidizarea suspensiei, dar lucrul suspensiei nu pare a fi nicidecum mai superior decât cel din regim Confort. Prin urmare, în scurt timp am concluzionat că BMW Seria 7 se conduce mai plăcut în regim Confort, suspensia făcându-şi treaba de minune în acel regim chiar şi atunci când se vrea un condus foarte dinamic. Iar dacă vreţi turaţii mari ale motorului, se poate opta pentru schimbarea manuală a treptelor cu ajutorul padelelor de lângă volan. În concluzie, regimul Sport al noului BMW Seria 7 nu îi schimbă limuzinei radical comportamentul faţă de regimul Confort, dar în acelaşi timp în regim Confort obişnuit modelul poate rula şi lin, plutind în confort, sau vă poate împinge în scaun şi lua virajele cu viteze ameţitoare fără cel mai mic efort. Modelul ăsta are un motor suficient de puternic şi e suficient de bun în esenţa sa încât să satisfacă ambele poluri, ale confortului şi a sportivităţii, într-un singur regim, fără a fi nevoie să schimbi întotdeauna dintr-un regim în altul pentru o latură sau alta a personalităţii sale. Iar nouă ne place asta foarte mult. Puneţi în Confort şi uitaţi de sarcina schimbării regimurilor. Maşina vă va executa întotdeauna orice porniri, oricât de lente sau de dinamice le-aţi dori!

Ei bine, unde e mai bine să stai într-un nou BMW Seria 7 – la volan sau pe unul din scaunele senatoriale din spate? Cred că asta e cea mai grea întrebare a noului model, iar răspunsul cel mai corect ar fi că e deopotrivă de plăcut să te afli în ambele roluri. În ambele roluri te vei simţi un om privilegiat, răsfăţat de o creaţie inginerească şi de design superbă. Alegerea scaunului din maşină depinde doar de caracterul Dvs. şi de modul de viaţă, dar sunt sigur că până şi acei care în zilele de lucru se lasă transportaţi de un şofer, vor urca în week-end la volan. Pentru că BMW Seria 7 se conduce fastuos şi plin de viaţă în acelaşi timp. Inginerii BMW au reuşit să creeze un model în care senzaţiile puritane de condus din volan se îmbină perfect cu dimensiunile mari ale maşinii şi cu caracteristica aia de plutire a suspensiei. Maşina pluteşte peste gropi, dar nu şi prin ele! Manevrabilitatea laterală a modelului este exemplară, cu o ţinută de drum cu o precizie impresionantă chiar şi pe virajele mai denivelate. Inginerii au avut grijă să proiecteze o suspensie care poate înghiţi şocurile pe axă verticală, menţinând stabilitatea neclintită a maşinii pe axă orizontală. Şi toate astea se simt fermecător în condus. Mergi cu o maşină plină de caracter sportiv, dar care poate înghiţi totul sub ea, tratându-şi pasagerii cu comfort absolut! Formidabil! Ai tot vrea să conduci maşina asta pe trasee montane, spre o staţiune de schi montană, într-un confort desăvârşit! Unde mai pui că există şi versiuni cu tracţiune integrală pentru amatorii de odihnă frecventă la munte! Ah, ce viaţă! Ce privilegii de înaltă clasă îţi asigură maşina asta! Noul BMW Seria 7 e recompensa pentru efortul tău special din carieră, de peste media generală, sau pentru inteligenţa ta cu multe peste medie, care ţi-a asigurat o ascensiune culminantă în carieră, sau poate pentru geniul tău de a-ţi construi viaţa, sau poate toate împreună. Însă una e sigur – nici într-o ţară din lume maşina asta nu e destinată oamenilor obişnuiţi. E destinată celor speciali în sensul cel mai pozitiv al cuvântului. E destinată









învingătorilor, e destinată elitei meritocratice a societăţilor civilizate, cea care îşi merită pe deplin locul elitist pe care şi l-a obţinut! Ah! Câte exclamaţii de admiraţie naşte maşina asta!...

Doi pietoni şi doi câini

Despre tehnologiile de la bordul noii Serii 7 v-am vorbit mult de tot mai sus, dar aici vrem să vă spunem despre cele experimentate de noi fără dorinţă, dar pe propria piele. Testul nostru drive a fost lung, astfel încât am avut ocazia să conducem şi pe timp de noapte. Maşina din testul nostru e dotată cu LED-uri peste tot unde se putea, dar blocurile optice faţă sunt dotate cu tehnologia BMW LaserLight! Pe timp te noapte iluminarea e de-a dreptul extraordinară. Poţi cupla faza lungă automată şi maşina ţine cont de traficul din faţă, iluminându-ţi inclusiv şi păţile laterale ale drumului, pentru a te asigura că nu există obstacole pe acolo, sau oameni, sau animale. Ei bine, şi farurile LED fac asta, veţi spune! Şi aveţi dreptate, dar la luminile astea se remarcă totuşi o forţă de iluminare şi mai bună parcă, şi o distribuţie neobişnuit de uniformă a intensităţii de iluminare peste tot pe unde acestea iluminează. Practic, nicio zonă-cheie nu rămâne neiluminată, în orice condiţii! Tehnologia luminilor laser BMW funcţionează impecabil! Iar noi conduceam noaptea şi în tot acest vizor excelent al drumului aveam şi informaţiile esenţiale proiectate pe parbriz, datorită head-up display-ului. Practic, nu mai e nevoie să-ţi iei ochii de la drum şi ai întotdeauna o vizibilitate excelentă.

Dar uite că, la un moment dat pe un traseu din Moldova, pe partea opusă era parcată un vechi vehicul. Era pe acostament, în afara drumului, aşa că traficul din întâmpinare avea unde să se deplaseze pe banda lui. În spatele maşinii, erau doi oameni, care se mişcau alături de maşină, nu ştiu ce-o fi făcând. BMW-ul nostru, însă, ne-a dat un semnal acustic scurt, şi mi-a proiectat pe parbriz o avertizare sub forma unui pieton, iar eu am avut impresia atunci că până şi semnalul acustic a fost direcţionat stereo spre stânga, pentru ca eu să mă uit intuitiv în stânga şi să observ imediat acei pietoni potenţial periculoşi în noapte! Fantastică tehnologie!

Iar atunci când am intrat în Chişinău şi am apucat-o pe nişte drumuri întunecoase industriale, una din acele străzi n-avea deloc iluminare. Mergeam destul de dinamic, cu vreo 50 km/h, şi deodată maşina a dat un semnat acustic spre dreapta şi a scăpărat câteva fascicule de iluminare spre doi câini care stăteau să iasă din iarba de alături de drum! Da, tehnologia blocurilor optice laser i-a iluminat pe cei doi câini, cu o proiecţie exactă, intensă şi scurtă, dar repetată, atenţionându-mă în acelaşi timp despre prezenţa lor! Jos pălăria în faţa inginerilor BMW! Au creat o maşină care vă va feri, cred, de 99% din accidentele posibile în viaţa reală! Evident, maşina poate şi frâna singură în caz de urgenţă, poate urma traficul din faţă la distanţă sigură, iar la părăsirea involuntată a benzii va interveni cu corecţii autonome în volan! Sincer, ne este aproape imposibil să ne gândim la vreo tehnologie modernă din lumea auto, care să lipsească de pe acest BMW Seria 7!

Preţuri în Moldova: noul BMW Seria 7

Noua generaţie BMW Seria 7 porneşte în Moldova de la un preţ de 68,010 euro, valabil pentru motorizarea 740i cu ampatament standard a modelului. Noi conducem o versiune cu ampatament mărit 740Li, care porneşte de la 72,290 euro, dar maşina noastră de test e burduşită cu dotări opţionale, în sumă de peste 50,000 euro! Cele mai notabile din ele sunt blocurile optice BMW LaserLight, care costă 2,481 euro, sistemul audio Bowers & Willkins Diamond surround, de 4,750 euro, bancheta spate separată Executive Lounge, de 10,467 euro şi o mulţime de altă bunătăţuri de la bord. Noi suntem convinşi că o asemenea maşină trebuie cumpărată doar bine dotată, altfel pur şi simplu nu poate fi.

Cei care îşi doresc motorizarea diesel 730d, trebuie să ştie că preţurile acesteia pornesc de la 72,270 euro pentru ampatament standard şi 76,480 euro cu ampatamentul mărit. Această motorizare e disponibilă şi în combinaţie cu tracţiunea integrală, un 730d xDrive pornind de la 74,920 euro în Moldova, iar un 730Ld xDrive – de la 79,120 euro. Deocamdată motorizarea de top e 750Li xDrive, care porneşte de la 95,950 euro în ţara noastră.

Verdict: noua generaţie BMW Seria 7

O maşină pentru care verdictul adevărat sună extrem de scurt: noi credem că BMW tocmai a creat cea mai bună maşină din lume! Asta răspunde clar şi direct şi la întrebările de la începutul acestui articol, dacă este sau nu noul BMW Seria 7 un model mai bun decât concurenţii săi. Este! Şi acei concurenţi rămân destoinici şi buni, dar noua Serie 7 reuşeşte pe alocuri să-i echivaleze, iar la o multitudine de alte capitole reuşeşte să-i devanseze. Spre marea noastră surprindere şi satisfacţie la bord, noua generaţie BMW Seria 7 nu este doar o replică dată concurenţilor, cu un uşor avans firesc datorită proaspetei apariţii – este un model extraordinar şi fascinant în întreaga sa esenţă, reuşind cu adevărat să aducă o formulă absolut nouă a luxului de vârf, care e şi atlet şi sportiv, şi luxos şi boem în acelaşi timp. Mai mult ca atât, cu atâtea tehnologii noi şi cu senzaţii atât de perfecţioniste în condus şi călătorii, maşina asta chiar dă un şut puternic în sus standardelor din acest segment, ridicându-le până la noi limite ale imaginaţiei! Ah, ce viaţă la bordul ei!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (67 IMAGINI):
MAI MULTE TESTE DRIVE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter