conduce fantastic de plăcut, se manevrează fantastic de bine, merge şi dinamic, şi super eficient. Deci, fiind anul 2019 în calendar, de ce ai mai lua un motor tradiţional de 1.6 litri pe benzină, în locul acestui minunat hibrid? Doar bugetul poate fi explicaţia, sau vreo preferinţă pentru flota unei companii. Dacă, însă, cauţi o Corolla pentru familia ta, recomandarea noastră insistentă, făcută cu toată inima, e să optaţi doar pentru motorizarea hibridă. În Moldova noua Toyota Corolla Hybrid porneşte de la 21,480 dolari SUA pentru dotarea generoasă Active, adică vreo 19,000 euro. Da, un sedan de mărimea acelui Avensis din 2005, dar cu propulsie
hibridă, şi cu mult hi-tech, porneşte astăzi de la 19 mii euro nou, cu garanţie şi cu tot ce se cuvine. În dotarea de vârf Style, testată de noi, Corolla Hybrid costă 23,120 dolari, adică vreo 20,450 euro, la care s-au mai adăugat vreo 555 dolari pentru culoarea perlată opţională.
Nouă ne plac inginerii care merg uneori împotriva valului. Iar cu suspensia aia multilink pe spate, inginerii Toyota au mers acum împotriva valului, şi ne place mult ce-a ieşit în rezultat. Însă au mers şi în direcţia valului în câteva direcţii importante, acolo unde chiar trebuia: i-au asigurat maşinii un centru de greutate mai coborât şi o plăcere
mult mai mare în volan, au asigurat scaune mai confortabile în faţă şi în spate şi mai multă atenţie la ambianţa ocupanţilor spate. Corolla a mers şi pe trendul hi-tech cu un sistem multimedia cu display mai mare, poziţionat central. Din păcate, unele funcţii de top ale acestuia nu sunt disponibile în ţara noastră (navigaţie, head-up display, acustică JBL) şi interfaţa lui e un pic simplistă, aici cu siguranţă mai existând loc de mai bine, dar cei cu telefoane Android şi Mirrorlink oricum vor putea face uz de el cu funcţionalităţi ultra-moderne.
Toyota Corolla a adus întotdeauna practicism şi o sumă de calităţi