Primele sase luni ale anului curent demonstreaza vanzari foarte bune si pentru grupul BMW. Cu un total de 696.026 exemplare BMW, MINI si Rolls-Royce comercializate, grupul bavarez inregistreaza o crestere de vanzari cu 13.1% fata de aceeasi perioada a anului precedent. In continuare, cele mai importante piete pentru BMW Group continua sa fie Europa ( 3.9%), America de Nord ( 6.2%) si Asia ( 57.5%).
Daca este sa luam in parte fiecare marca a grupului bavarez, o sa observam o crestere de 14.1 % pentru BMW (total 513.591 unitati), marca care la moment vinde cel mai bine modelele BMW Seria 7, X5/X6, si Z4. Foarte cautata este si noua Serie 5 Sedan, model care pana in acest moment si-a gasit 25.000 clienti.
Vanzarile MINI au crescut cu 7.6 % fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cu un total de 109.301 unitati comercializate, marca britanica isi doreste ca pana la sfarsitul anului aceasta cifra sa creasca considerabil cu ajutorul modificarilor estetice ce urmeaza a fi aplicate in toamna actualelor modele MINI.
Foarte bine o duce si Rolls-Royce, marca care nu a mai vandut niciodata la fel de bine cum o facut-o in primele sase luni din 2010. Cu 970 unitati livrate clientilor (329 unitati in anul 2009), Rolls-Royce cunoaste o crestere uimitoare de 194.8 %, compania avand mari sperante sa dubleze cifra vanzarilor pana la sfarsitul acestui an.