CITIRE ŞTIRE:
Un nou tip de showroom Mercedes-Benz: Visionary Store
10 Septembrie 2012 - 08:45
Ilie Toma
Să o luăm pe rând. În iunie 2012 BMW inaugurează primul showroom conceptual nou, dedicat subbrand-ului i la Londra (
vezi ştirea). Un nou format de showroom, cu mare accent pe tehnologie şi lume digitală, care permite sesizarea prezentului şi viitorului într-un format absolut inedit de prezentare a maşinilor. Apoi, în iulie 2012, Audi fascinează cu lansarea primului showroom Audi City tot la Londra (
vezi ştirea). De această dată, noul concept este dedicat întregului brand Audi şi demonstrează un orizont cu adevărat nelimitat în gândirea şi creativitatea celor de la Audi. E clar, showroom-urile Audi City nu sunt doar un răspuns pentru BMW, ci reprezintă un concept care are un viitor fascinant în familia Audi, menit să accentueze progresul prin tehnologie a mărcii din Ingolstadt.
În sfârşit, septembrie 2012. Timpul prezent, cum s-ar mai putea spune. Apare la orizont şi Mercedes-Benz, cu un nou concept de showroom, inaugurat, de această dată, în una din capitalele mondiale ale modei
Milano. Noul concept de showroom poartă numele de Visionary Store, iar la inaugurare a venit şi una din vedetele de casă a celor de la Mercedes-Benz pilotul echipei Mercedes AMG Petronas, Nico Rosberg.
Ce aduce noul tip de showroom Mercedes-Benz faţă de celelalte două, lansate anterior de concurenţi? Ei bine, cam aceleaşi elemente un configurator interactiv, care permite clienţilor să-şi personalizeze maşina, iar apoi să o distribuie prietenilor prin
reţele sociale... Nico Rosberg, spre
exemplu, a putut să-şi configureze un
A-Class în doar 2 minute, iar apoi l-a şi
distribuit prietenilor prin reţele
sociale...
Deci, lucrurile stau destul de simplu,
de fapt, în interiorului noului tip de
showroom. Hm... o fi o lipsă de
inspiraţie pentru un răspuns pe măsură dat concurenţilor?