Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Vine cel mai nebun SUV MINI: John Cooper Works Countryman

10 Septembrie 2012 - 08:10
Ilie Toma
Vine cel mai nebun SUV MINI: John Cooper Works Countryman
Countryman – primul şi deocamdată unicul SUV din gama MINI – ducea dorul unei versiuni de performanţă extremă, precum cele existente pe fraţii de marcă. În familia MINI performanţa supremă poartă emblema „John Cooper Works”, iar Countryman a primit, în sfârşit, o versiune ultra-potentă, capabilă să demonstreze performanţe ameţitoare şi acolo unde carosabilul nu prea are aderenţă. Şi asta pentru că noul MINI John Cooper Works Countryman este echipat standard cu sistemul de tracţiune integrală ALL4, fiind şi primul John Coooper Works din istorie care vine cu tracţiune pe patru roţi. Motorul turboaspirat de 1.6 litri, prezent şi pe celelalte ediţii JCW din gama MINI, a fost perfecţionat, astfel încât livrează aici 218 CP. Cuplul maxim atinge valoarea de 280 Nm în regim normal, sau chiar 300 Nm pe perioade scurte, cu ajutorul funcţiei overboost.

Noul model MINI poate fi echipat fie cu o transmisie manuală, fie cu una automată, ambele în 6 rapoarte. În ambele cazuri, însă, sprintul de la 0 la 100 km/h durează la fel – doar 7.0 secunde. Viteza maximă ajunge la 225 km/h în cazul transmisiei manuale şi 223 km/h în cazul celei automate.

Pentru a stăpâni cu succes noul potenţial al motorului, noul John Cooper Works Countryman a primit o suspensie sportivă, coborâtă cu 10 mm, dar şi frâne mai performante, cu etriere vopsite în roşu şi emblema JCW aplicată pe ele. Jantele cu design exclusiv pot avea dimensiune minimă de 18 inch, iar opţional se poate trece şi la 19 inch.

Kit-ul aerodinamic este de asemenea standard pentru noul SUV de performanţă. Totuşi, combinaţia bicoloră a caroseriei este una opţională, la fel ca şi cele două linii sport trasate de-a lungul caroseriei.

Interiorul nu putea rămâne fără o puternică amprentă a sportivităţii. Scaunele dispun de un suport lateral puternic, iar consola centrală, bordul şi căptuşeala interioară a uşilor abundă în inserţii contrastante. Şi cusătura volanului este realizată din aţă contrastantă. Ca de obicei în cazul ediţiilor John Cooper Works, turometrul şi vitezometrul vin cu fundal negru şi cifre de un roşu aprins.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (29 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter