Un Sprinter cu tracţiune integrală nu este tocmai o noutate absolută, dar dacă versiunea actualizată a lui Sprinter îşi spune nouă generaţie, atunci era firesc să fim martorii lansării şi a unui nou Sprinter 4x4.
Ca şi până acum, versiunea 4x4 a lui Sprinter se distinge printr-o gardă la sol sporită, pentru capacităţi de
trecere avansate . Sistemul de tracţiune integrală poate fi cuplat sau decuplat prin apăsarea unui buton, iar acum acesta dispune şi de un sistem de asistenţă la coborâre, numit Downhill Speed Regulation. Opţional, Sprinter 4x4 poate fi echipat cu sistem de asistenţă la urcarea în pantă şi cu anvelope offroad specializate. Tot opţional, vanul poate fi echipat şi cu
demultiplicator de cuplu, pentru performanţe desăvârşite în teren accidentat. Toate motorizările noului Sprinter 4x4 vor fi compatibile cu standardul Euro VI, fapt care va aduce un plus de atractivitate pentru antreprenorii care trebuie să exploateze vanurile comerciale în zone cu restricţii.
am condus o data un vito 4x4 cei drept nu iarna,,,mergea f bine....sprinteru in genere trebuie sa fie tema
0
0
GRED
Chişinău
la 10 Decembrie 2013 - 06:00
Periculoase sau nu dar pe traseele nationale foarte rar intalnesti SPRINTER-e care sa circule cu viteza mai mica de 140. Nu conteaza incarcate cu oameni sau fara ... 140, 150, 160 ...
0
4
Vitalie T.
Chişinău
la 10 Decembrie 2013 - 17:42
@GRED , parca ar duce lemne! Nu se mai gindesc la siguranta celor din jur! Pt mine nu e esential sa ajung cu +-5 minute , dar sanatos si intreg da!