Suntem conduşi în zona recepţiei service, acolo unde proprietarii de Porsche înmânează cheile maşinilor lor celor de la service şi le comunică solicitările vizitei. E în plus să mai vorbim, probabil, că proprietarii primesc spre semnare o listă de lucrări agreată cu ei, care vor fi efectuate ulterior, comunicându-li-se şi preţul aproximativ. Evident, în cazul depistării unei probleme nesemnalate iniţial, proprietarul va fi contactat şi informat despre acţiunile recomandate, iar eventuale lucrări suplimentare sunt efectuate doar cu acordul lui.
În scurt timp suntem întâmpinaţi de Ivan Tivold, cel care conduce întreagul centru de deservire tehnică Porsche Moldova. Astăzi Ivan e ghidul nostru. Acesta ne aduce imediat câteva precizări despre inspecţiile stării maşinilor care intră pe poarta service-ului Porsche Moldova. Aflăm
că Porsche are implementat un sistem de control al calităţii, care presupune ca orice vizită la service a unei maşini, indiferent de scopul acesteia, să fie asociată de o verificare bine structurată a nivelului lichidelor tehnice şi a principalelor angrenaje, astfel încât atunci când un vehicul părăseşte service-ul, să fie omisă orice scăpare tehnică cu potenţial de risc tehnic spre viitor. Atunci când un Porsche iese din service, proprietarul său trebuie să fie sigur că maşina sa e într-o condiţie tehnică perfectă, în caz contrar mecanicii de la service ar fi observat o neregularitate şi l-ar fi informat. Acum, în cazul depistării necesităţii suplinirii unor lichide, acestea sunt suplinite, cu acordul expres iniţial al proprietarului, costul acestor lucrări fiind nul, doar costul nesemnificativ al lichidelor fiind adăugat la factura finală. În cazul depistării unor defecţiuni tehnice, sau uzării periculoase a unor componente,
proprietarul este informat despre recomandarea necesară pentru acest caz. Dacă o anumită piesă necesită înlocuirea imediată, proprietarul va fi sfătuit să accepte înlocuirea imediată, pentru siguranţa deplină şi neafectarea mecanică a altor componente. De cele mai multe ori, clienţii Porsche conştientizează şi apreciază această grijă timpurie şi acceptă aceste sfaturi. Cazurile rare în care cineva solicită amânarea lucrărilor recomandate sunt însoţite de o confirmare a proprietarului despre faptul că a fost informat despre defecţiunile descoperite şi consecinţele lor potenţiale.
Ivan Tivold ne indică şi 3 certificate oficiale ZPT Technician Gold, agăţate pe perete, oferite pentru 3 mecanici ai centrului de deservire Porsche Moldova, şi alte 2 certificate Porsche Certified After Sales Consultant, oferite inginerilor-recepţionişti. Pentru a obţine