Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Redacţia PiataAuto.md: 3 săptămâni în exil european, la bordul lui Opel Insignia

26 Septembrie 2012 - 17:19
Ilie Toma
Redacţia PiataAuto.md: 3 săptămâni în exil european, la bordul lui Opel Insignia
Nu, nu e vorba de Salonul Auto de la Paris! Noi am ales să nu mergem la Paris în această toamnă, ci să dăm prioritate unor lucruri mai relevante şi mai plăcute pentru pentru Dvs., audienţa cu adevărat pasionată de lumea auto a site-ului nostru! O fi el frumos şi important Salonul din Paris, dar noi am fost acolo încă acum doi ani şi ne-am făcut o serie de concluzii vizavi de organizarea francezilor, spre deosebire de cea a germanilor şi elveţienilor de la Frankfurt şi Geneva. Şi încă de atunci ne-am zis că la următoarea ediţie nu vom fi prezenţi, ci vom face altceva.

Altceva nou. Altceva special. Pentru că în redacţia PiataAuto.md ideile inovatoare nu se epuizează niciodată, iar nouă ne place să păşim pe cărări nebătătorite, să îndrăznim a face ceea ce alţii ştiu doar să imită, iertată-ne fie lipsa de modestie! :) Astfel, când în ţara noastră mocneau în toi sărbătorile oficiale de sfârşit de vară, redacţia PiataAuto.md a apucat drumurile europene într-un tur de aproape 9,000 km realizat, cu un singur scop: să cutreierăm Europa în lung şi în lat, pentru a aduna cât mai multe materiale inedite şi speciale pentru Dvs., pentru a aduce în faţa Dvs. locaţii pline de inspiraţie pentru un pasionat al lumii auto, pentru a testa maşini care nu au mai fost testate de nici o altă entitate de presă auto din Moldova şi a vi le aduce aici, pe site-ul lumii auto din Moldova! De această dată, toţi cei trei membri ai redacţiei PiataAuto.md au avut norocul să fie prezenţi la apel – Ilie Toma, Valeriu Bahnaru şi Vasile Marian. Numele lui Vasile Marian nu apare drept autor al articolelor sau ştirilor de pe site, însă acesta este cel care are grijă ca toată informaţia nepublicistică de pe site să fie actualizată cu promptitudine. Ei bine, am plănuit iniţial să ne deplasăm pe drumurile europene ca de obicei, cu Mercedes-Benz-ul nostru redacţional, însă, cu câteva zile înainte de startul călătoriei, am primit un apel telefonic intrigant de la reprezentanţa Opel în Moldova, Autoframe-FM, care se oferea să ne pună la dispoziţia noastră un Opel Insignia nou-nouţ, cu doar puţin peste 1,000 km la bord parcurşi, cu care să călătorim prin întreaga Europă! Această veste nu avea cum să nu ne provoace pe toţi trei să exclamăm: „Super! La bordul lui Insignia ar trebui să savurăm călătoria cu adevărat!”. A fost, de fapt, o ocazie incredibilă pentru noi de a cunoaşte modelul în cele mai solicitante condiţii, acolo unde condusul poate dura sute de kilometri fără pauze şi acolo unde toate lucrurile pe care le-am luat cu noi pentru coabitarea în exil a trei oameni au trebuit să încapă într-un portbagaj şi pe locul unul pasager în spate... :) A urmat un tur european făcut, pe alocuri în ritm galopant, despre care Vă vom relata în detalii ceva mai pe urmă! Am avut şi situaţii în care seara am sfârşit un test drive în partea de nord a Europei, iar a doua zi dimineaţă trebuia să fim mult mai aproape de sudul continentului, la aproape 900 km depărtare! Rapid, că nu e timp de prea multă odihnă! Şi unde mai pui că mai trebuia să facem şi popasuri pentru a posta noile ştiri ale lumii auto pe site! Dimineaţă ia startul testul în sudul Europei, seara sfârşeşte, iar imediat după asta pornim din nou la drum spre nordul Europei, pentru că a doua zi dimineaţă trebuia să fim deja în inima

Germaniei... Oh şi în sfârşit seara, după încă un test, o cameră de hotel... „Un duş fierbinte, un pic de odihnă, şi din nou la treabă, băieţi, avem ştiri de scris şi publicat, că se întâmplă atâtea lucruri în lumea auto! Iar publicul nostru de acasă nu trebuie să ne simtă lipsa noastră din ţară!” – cam astfel de îndemnuri sunau în serile în care redacţia noastră nu era în drum spre o altă locaţie, ci avea norocul să poposească la un hotel... Noroc că internetul ăsta e un tărâm fără hotare, în care nu prea mai contează de calculatorul la care lucrezi se află în biroul din Chişinău, sau într-un hotel dintr-un colţ al Europei... Şi din nou la bordul lui Insignia 1.4 Turbo – marcată strident cu inscripţia noului distribuitor Opel în Moldova, inscripţie care atrăgea privirile tuturor europenilor să o citească. Iar nouă ne plăcea că pe maşină e scris şi numele ţării noastre – Moldova – de care nouă nu ne e ruşine niciodată, chiar dacă atunci când vorbim cu oamenii sus- puşi din departamentele de presă ale unor producători trebuie să le explicăm uneori suplimentar amplasamentul geografic al ţării. Eh, să fie numai asta problema ţării noaste – le explicăm cu plăcere tuturor! În astfel de condiţii, nu mai e de mirare că noi, cei din redacţia noastră, mai suntem şi prieteni unii cu alţii, pe lângă faptul că suntem colegi de muncă. Pentru că orice astfel de experienţă, pe lângă faptul că te solicită să lucrezi la capacitate maximă, mai înseamnă şi o aventură prin care trecem împreună şi despre care ai ce să-ţi aminteşti atunci când revii acasă.

Tocmai aceste teste drive şi materiale pe care le-am adunat pe parcursul acestui „exil” european ne vor permite să Vă delectăm cu un sezon special de teste drive suprize, despre care Vă anunţam anterior, la care se vor mai adăuga şi o serie de articole speciale, care ţin de locaţiile pe care am reuşit să le vizităm! Am publicat abia testul cu Opel Astra Sedan, realizat în acest tur, dar urmează o mulţime de alte teste, atât cu maşini la preţ raţional, dar aşteptate de publicul nostru, cât şi cu maşini cu adevărat exotice! Nu exagerăm – cu adevărat exotice! Ce e mai gustos vine pe urmă, ştiţi voi, însă acum, după ultimul test drive special publicat, cu Toyota GT 86, lucrăm deja la pregătirea spre publicare a următorului test supriză, extrem de gustos şi el! Ce model credeţi că ar asigura o continuitate logică şi frumoasă? Mmm... S-ar putea să ghiciţi! Următorul test drive e făcut în Germania pentru Dvs., dar nu e o maşină germană, ci japoneză! Despre locurile în care ne-a dus Insignia şi felul în care ne-a dus ea acolo vă vom spune cu mare plăcere pe urmă, când vom putea publica mai multe poze de după cortina testelor drive şi experienţelor trăite de noi! Acum, ne declarăm încântaţi de Insignia, care ne-a arătat un consum mediu pe întreaga distanţă de 9,000 km de doar 6.5 litri/100 km! Într-atât de încântaţi, încât avem toate motivele să alegem o Insignia pentru următoarea maşină redacţională, atunci când o vom face! P.S.: Dacă cineva dintre Dvs. e inspirat de un astfel de job „chinuitor” în lumea auto, cu posibilitatea participării în viitor la astfel de „exiluri” europene redacţionale, şi dacă mai are şi pricepere şi talent în lumea maşinilor şi a calculatoarelor, trimiteţi-ne CV-urile Dvs. şi spuneţi-ne de ce credeţi că aţi putea fi cel mai bun nou membru al redacţiei noastre! Da, aţi înţeles corect, ne gândim serios să ne lărgim echipa cu un nou membru în viitorul apropiat, aşa că, Dacă sunteţi interesat, expediaţi-ne CV-ul pe office@piataauto.md cât de curând. Nu trebuie să fie prea formal, pentru că nici oferta noastră nu e prea formală, dar dacă ne scrie cel mai potrivit pasionat la lumii auto, are toate şansele să ajungă în echipa noastră!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter