Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Mercedes-Benz V-Class

31 Ianuarie 2014 - 17:35
Ilie Toma
Premieră: Mercedes-Benz V-Class
Mercedes-Benz îşi ţine promisiunea şi iniţiază o nouă clasă în familia sa, menită să înlocuiască două modele în acelaşi timp – Viano şi R-Class. Noul V-Class vine să combine practicismul lui Viano cu luxul suprem al limuzinelor de top.

Noul model german va fi chiar disponibil şi în două versiuni de ampatament şi trei versiuni de lungime totală! Cel mai scurt V-Class va măsura 4,895 mm, iar cel mai lung va ajunge până la 5,370 mm. Totuşi, dincolo de toate declaraţiile pompoase oficiale, trebuie să ştiţi că noul V-Class se bazează pe platforma perfecţionată a precedentului Viano. Chiar dacă toate componentele de caroserie au fost schimbate, elementele de structură au rămas identice, germanii aplicând, ca şi în cazul noului S-Class, reţeta desăvârşirii unui produs deja bun.

Astfel fomele rectangulare moştenite de la Viano fac un mariaj de interese cu o parte frontală mult mai aerodinamică, ce conţine o grilă frontală masivă, oarecum asemănătoare cu cea a lui Citan, şi blocuri optice apropiate de stilul celor de pe S-Class. La posteriorul maşinii schimbările sunt cu adevărat radicale – blocurile optice verticale dispârând în decor, în locul lor fiind montate nişte elemente optice mult mai mici, poziţionate mult mai jos. Schimbarea poziţiei a fost o soluţie necesară pentru a lăsa loc lunetei mai mari, care poate fi deschisă acum individual, fără a deschide întreaga uşă spate.

Trebuie să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului şi să recunoaştem că noul V-Class vine cu un interior extraordinar de rafinat şi inspirat. Aici se regăsesc doar materiale de clasă supremă, iar inserţiile de lemn persistă cu abundenţă. Pentru zona de lounge a interiorului există posibilitatea alegerii între scaune triple sau câte două scaune separate „regale”. În acest caz ocupanţii primesc un tratament cu adevărat regal, similar celui de la bordul unui S-Class.

Noul Mercedes-Benz V-Class a primit trei ipostaze ale motorului diesel de 2.1 litri, adaptate pentru greutatea şi dimensiunile sale. Interpretarea entry-level V 200 livrează 136 CP şi 330 Nm cuplu maxim. Cea medie, V 220 CDI, asigură o putere maximă de 163 CP şi un cuplu maxim de 380 Nm. Aceasta din urmă va fi şi cea mai eficientă, cu un consum mixt de doar 5.7 litri/100 km. Motorizarea de top va fi V 250 BlueTEC, care vine cu 190 CP la activ şi un cuplu maxim 440 Nm. Consumul mixt al acestei versiuni se va situa la valoarea de 6.0 litri/100 km.

Noul V-Class primeşte şi întreg setul de tehnologii moderne Mercedes-Benz. Una din ele merită o atenţie deosebită, însă. E vorba de funcţia AGILITY SELECT, care poate veni doar în combinaţie cu transmisia automată şi care, odată activată, sporeşte puterea oricărei din cele trei motorizări cu 14 CP, iar valoarea cuplului maxim – cu 40 Nm. Astfel motorizarea de top, spre exemplu, poate avea episoade scurte în care livrează 200 CP şi 480 Nm.

Noul Mercedes-Benz V-Class va putea fi comandat începând cu luna martie a acestui an, urmând ca primii clienţi să-şi primească maşinile către luna mai.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (48 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter