General Motors invocă adeseori rezultate modeste ale diviziei sale Opel, însă de puţine ori ţine cont că marca germană nu a prea fost lăsată până acum să-şi extindă aria de vânzări în zone cheie ale globului, care asigură creşterile de vânzări ale celor mai multe dintre mărcile de
automobile. Totuşi, piatra
pare să se urnească din loc, Opel
fiind lăsat acum să comercializeze maşini şi în Australia şi Chile.
Şi asta chiar dacă în Australia există marca Holden, deţinută de General Motors, mai multe modele ale căreia
sunt clone ale unor modele Opel, Buick sau Chevrolet. Totuşi, Opel va intra în forţă în Australia, cu 17 showroom-uri, prezente în toate capitalele statelor australiene. Gama de modele Opel pentru Australia va fi formată din Corsa, Astra şi Insignia. Pentru Chile, în ofertă se va mai adăuga şi Meriva.
Maşinile germane au o reputaţie bună în aceste noi regiuni pentru Opel, motiv pentru care marca germană va folosi intens sloganul său Wir Leben Autos (Noi iubim maşinile n.r.) pentru a se promova.
La sfârşitul anului trecut, Opel s-a lansat cu succes şi în Israel. Următoarele pieţe pe care Opel vrea să le cucerească intens sunt China, Rusia, Africa de Nord, Orientul Mijlociu şi Turcia.