Premieră: Audi RS5 Cabriolet
7 Septembrie 2012, 13:41
Audi dezvăluie versiunea decapotabilă a modelului RS5, care vine cu un plafon textil şi un motor V8 de 450 CP sub capotă.

De fapt, motorul este acelaşi de sub capota coupe-ului RS5 – un FSI de 4.2
litri aspirat natural. Noul RS5 Cabriolet poate fi accelerat de la 0 la 100 km/h în doar 4.9 secunde. Ca şi toate modelele RS, noul RS5 Cabriolet dispune de tracţiune integrală, în condiţii normale puterea fiind distribuită în raport de 40% pe puntea faţă şi 60%
pe cea spate. În condiţii de aderenţă scăzută, puntea faţă poate primi până la 70% din cuplu, iar cea din spate – maxim 85%.

Cunoscătorii micilor detalii vor descoperi că noul Audi RS5 Cabriolet
vine cu câteva elemente distincte de fratele coupe. Grila radiatorului este conturată de un finisaj mat din aluminiu. Corpurile oglinzilor exterioare adoptă aceeaşi textură de aluminiu mat. Nuanţa se mai regăseşte şi la partea inferioară a barei de protecţie faţă, acolo unde sunt prezente prizele masive de aer, specifice modelelor RS de la Audi, dar şi la conturul parbrizului.
Abundenţa de detalii de aluminiu la exterior este menită să sublinieze avansul tehnologic al celor de la Audi în construcţia cu materiale uşoare, materiale între care aluminiul este cel mai utilizat. Şi plafonul textil ales pentru noul RS5 Cabriolet aduce beneficii în menţinerea numărului de kilograme într-o limită demnă de eticheta „ultra-uşoară”. Plafonul, de altfel, poate fi acţionat prin apăsarea
unui buton, la viteze de până la 50 km/h, iar deschiderea şi închiderea lui durează 15 şi, respectiv, 17 secunde. La închiderea acestuia, sunt consumate doar 60 litri din volumul portbagajului.
Noul Audi RS5 Cabriolet este un model ce oferă spaţiu generos pentru patru pasageri la bord, până şi ocupanţii locurilor spate având şansa unei călătorii confortabile. RS5 Cabriolet măsoară 4.65 m lungime şi 1.86 m
lăţime, deci promisiunile de spaţiu sunt confirmate şi de dimensiunile generoase ale maşinii.

Livrările noului model vor începe la începutul anului viitor. În Germania, preţul noului RS5 Cabriolet porneşte de la 88,500 Euro.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
2,252
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (4)
G e o
Floreşti, Moldova
la 8 Septembrie 2012 - 17:24
Oaredece Audi a folosit acoperis de material? Era mai bine din metal deoarece materialul uneori si apa poate sa scapte...e mai greu de pus...si e mai usor de intrat in maisna...
0
0
Mihail
Chişinău
la 9 Septembrie 2012 - 12:04
GHITON materialul e mai elegant... ii da un aer de lux... mie imi place mult mai trare materialul..

iar de apa si intratul in masina ... ceea ceai spus tu sar putea intimpla la o masina chineza si nici pe departe la una germana...
in ziua de azi poti intra usor in orice masina... ramine doar sistemele de alarma sasi faca bine treaba... si te asigur ca citi senzori are aces audi in interior nu are in exterior...
:)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Septembrie 2012 - 21:02
eu la fel accept acoperis rigid... e mult mai comod si kiar mai frumos se uita dupa parerea mea...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Septembrie 2012 - 21:07
La urma urmei as vrea inka odata sa ma asigur ca raufacatorii imi vor sufla intr-un lok vazind acoperisul metalic si le va trece dorinta de a scoate cutitasul din buzunar... chiar si la nivelul securitate e mai avantajoasa varianta rigida, evident creste mult rigiditatea si scade probabilitatea de a te transforma in pateu in caz de rostogolire... :-)
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!