Audi A4 facelift, cu tuning de la ABT
16 Noiembrie 2012, 12:00
După facelift-ul familiei A4, operat de Audi cu ceva timp în urmă, era firesc ca şi atelierul de tuning ABT să propună lucruri noi clienţilor său pentru
acest model. Astfel, atât sedanul A4, cât şi break-ul A4 Avant, au primit noi kit-uri de caroserie, iar valorile de putere ale motoarelor au fost revizuite.
Exteriorul noilor A4 de la ABT va fi accentuat de kit-uri discrete, formate dintr-un spoiler frontal constituit din două unităţi, praguri laterale şi difuzor de aer spate. Aripile frontale pot avea incizii care imită gurile de aerisire, iar break-ul A4 Avant poate primi şi un spoiler pe hayon. Noul difuzor spate
vine în set cu noi guri duble de evacuare, care completează reuşit tabloul părţii posterioare.
Peisajul general, însă, este completat de un set nou de jante de 19 sau 20 inch, din seria CR sau DR. Pentru o mai bună manevrabilitate, cei de la ABT au montat arcuri şi amortizoare sportive în suspensie.
La partea motorizărilor, tunerii de la
ABT propun upgrade-uri pe orice gust.
Pentru cei care îşi doresc putere şi
eficienţă, puterea motorului diesel de
3.0 litri poate fi sporită cu 55 CP şi 70
Nm, până la impresionanţii 300 CP şi
570 Nm! Puterea turbodiesel-ului de
2.0 litri poate fi sporită la 205 CP şi 420 Nm.

Nu au fost negljate nici motoarele pe benzină. Puterea motorului turboaspirat 1.8 TFSI poate creşte de la 170 CP la 211 CP, iar din propulsorul 2.0 TFSI se pot scoate 270 CP, în locul „vechilor” 211 CP.
Interiorul elegant al lui Audi A4 poate fi „îmbunătăţit” cu o tapiţerie de piele şi o serie de accesorii, precum inserţiile de aluminiu pe pedale.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
6
3,256
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (17)
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 16 Noiembrie 2012 - 12:21
In sfirsit publicati si ceva cu audi, deo obicei faceti reclama doar la BMW si Porsche, numai cu asa modele se prezinta la TV. Si ala lte postri Tv mereu BMW si Porsche, asta deama bate la ochi.
0
1
GRED
Chişinău
la 16 Noiembrie 2012 - 14:07
Audi e in crestere acuma si e bine sa mentina trend-ul ! Numai sa nu faca aceiasi greseala cu modele din trecut - adica sa fie toate la fel si pe mult timp... altfel pleacala vale.
0
2
dima
Chişinău
la 16 Noiembrie 2012 - 16:36
Mosnegutu Dumitru :)))))) pai nui PA vinovata ca Audi nu scote nimic nou:)))))
0
2
Mihail
Chişinău
la 16 Noiembrie 2012 - 23:42
AUDI a dat mari batai de cap gigantilor germani impuninduse de la egal la egal!

nush de ce dar AVANT-urile de la AUDI imi par cele mai reusite la design ,mie imi plac mult mai tare ca sedanurile!
1
4
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 17 Noiembrie 2012 - 09:10
1.Mihai, oficial se stie ca audi face cele mai bune si frumoase avanturi, Oficial.
2.Da Audi din 1997 a inceout un nou pas a inceput sa faca masini bune.
3.Dar incepind cu anul 2007 marcile concurenta au inceput sa se ingrijoreze, sa tremure.
4.Modele noi sunt. A1 A7 A6 A8 S8 RS6 TTRS da unde bl..ha muha R8 unde e R8 W10.
5. Noi stim prea bine cum s einteleg si cum s eplateste pentru bmw si porshe.
6.sunt de pe saitul nou deschis si club http://audi-club.md/
1
2
Mihail
Chişinău
la 17 Noiembrie 2012 - 10:57
Mosnegutu Dumitru poate din 97 a inceput dar pin lea capatat increderea clientilor apoi si acest farmec care sai faca sa uite de orice ... eu cred ca de prin 2006 audi sia aratat muschiii ;)
1
1
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 17 Noiembrie 2012 - 11:10
asa si am scris a etapa a inceput din 2007. Acum este A8 nou, Q7, R8 w10, A6, A7.
1
0
BVSX
Chişinău
la 17 Noiembrie 2012 - 17:11
Mosnegutu Dumitru - vad ca eshti fan Audi, ceea ce e admirabil, dar nu e admirabil faptul sa spui de R8 W10, caci asha ceva nu exista. R8 este cu V8 shi cu V10

Privitor la shtiri, nimeni nu face reclama, ca orice publicatzie online, se posteaza shtiri atunci cind mashinile apar. Despre celea care ai mentzionat, au fost puse shtiri demult pe PA.
0
2
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 17 Noiembrie 2012 - 21:30
Am zis Corect R8 W10 am antentionat ca acesta model ar fi bine de facut test drive.
Din stire in stire si im in om mai ales cei care plac Auto, se aude ca in chisinau repede, se stie ca se face la Porsche si BMW reclama exagerata la comanda la bani grei. Nu sunt cuvinte in vint.
1
0
GRED
Chişinău
la 18 Noiembrie 2012 - 10:28
Recunosc reclama mult conteaza dar piata le pune la punct oricum. Paiata este cea care filtreaza cele bune de cele mai putun bune asa ca pina la urma omul e chiar atat de nedumerit sa cumpere ce nu e bun daca ne referim la acelasi segment si aceiasi bani ca,,,, daca nu ar fi vorba de bani sti uce masina mi-ash fi cumparat :)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 18 Noiembrie 2012 - 15:24
Imi plac si mie la nebunie Avant-urile de la Audi. Sunt masive, lungi, late si apraoape lipite de carosabil.

Mosnegutu Dumitru: Din cite stiu eu, la R8 se pun V8 si V10. De unde ai asa informatie, ca Audi R8 are si motoare W10? In genere nici nu am auzit de W10... :-)

Am auzit de W8 (VW Passat W8 4Motion), W12 (Audi Avus quattro, Audi A8L, VW Phaeton, Volkswagen Touareg, Volkswagen W12, VW Golf GTI W12-650, Bentley Continental GT, Bentley Continental Flying Spur, Spyker D12 Peking-to-Paris, Spyker C12 Zagato, Spyker C12 LaTurbie), W16 (Bugatti Veyron) si W18 care a fost pus pe 3 concepte (Bugatti EB118, Bugatti EB218, Bugatti 18/3 Chiron).
0
2
petro
Chişinău
la 18 Noiembrie 2012 - 21:35
dar de VW Phaeton care sunt dotate cu unele functii de care Audi A8 nu are.....
0
0
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 19 Noiembrie 2012 - 10:47
VB_1One,, imi vine ,..... of doamne, inca asa nu am auzit.

Ausi w 10 si v10 e acelasi lucru asta inseamna ca ,ototrul e cu 10 cilindri, W8 8 cilindri, w10 , 10 cilindri.
mercedes scrie w iar audi cu V.

Doamne ce straniu la aa ani si sa nu stii de W si V
2
0
BVSX
Chişinău
la 19 Noiembrie 2012 - 13:26
Mosnegutu Dumitru, uitete ce scrie VB_1One! se vede ca cunoashte omul despre ce vorbeshte!

Litera W sau V producatorii nu o pun de foaie verde, ea reflecta pozitzionarea cilindrilor. Daca e V12 - atunci cilindrii sunt pozitzionatzi pe un arbore cotit de obicei la un unghi de 60 de grade, adica 6 cilindri pe o parte shi 6 cilindri pe alta parte. Daca merge vorba de W12, atunci cilindrii sunt pozitzionatzi in W - in realitate sunt doua motoare V6 unite pe un arbore cotit. In motorul V6 cilindrii sunt pozitzionatzi in V - trei pe o parte shi trei pe alta.

Motoarele in W sunt facute ca sa fie cit mai compacte, iar chiar daca shi ar exista un motor W10, ar trebui sa fie doua motoare V5 cuplate impreuna... ceea ce nu eo ideie buna, caci din start un motor V10 este deja un motor destul de compact.

Ca sa intzelegi shi tu mai bine shi sa mai deschizi un pic ochii, uitete la aceste doua exemple care arata diferentzele dintre pozitzionarea cilindrilor:
Motor V12 - http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i17/1785_9lo.jpg
Motor W12 - http://testdrayv.com/w12-engine.html

Se observa ca un V12 e mai lung, dar W12 e mai scurt shi mai compact.
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 19 Noiembrie 2012 - 14:04
Mosnegutu Dumitru: Mai bine nu scriai ultimul comment, pentru ma prapadesc de ris deam: "Ausi w 10 si v10 e acelasi lucru asta inseamna ca ,ototrul e cu 10 cilindri, W8 8 cilindri, w10 , 10 cilindri. mercedes scrie w iar audi cu V." xD xD

Vorba moldovanului: "De taceai, filosof ramineai..."

BVSX: Corect!!!
0
2
Mihail
Chişinău
la 19 Noiembrie 2012 - 20:31
Mosnegutu Dumitru hehhe un pic de atentie nu strica! intradevar intre V si W e diferenta mare!
w(dublu v) are veyronu (w16)
0
1
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 19 Noiembrie 2012 - 21:05
Ne intoarcem la tema oricum bms si porsche achita bani grei de aceea arata cel mai des la TV
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!