Loganizarea: Renault Symbol devine o clonă a lui Dacia Logan
2 Noiembrie 2012, 09:05
Renault anună o împrospătare amplă
pentru sedanul compact din gama sa
– Symbol. Nu e un secret că modelul a
împărţit până acum platforma tehnică
împreună cu Dacia Logan, dar
proaspetele schimbări îl transformă
într-o clonă directă a noului
Logan.
Deşi substratul tehnic nu e unul absolut nou, Renault Symbol şi-a schimbat semnificativ silueta şi formele, adoptândule pe cele ale lui Logan. Practic, întreaga maşină e identică acum cu Dacia Logan, începând cu blocurile optice spate,
liniile posterioare şi laterale şi chiar linia plafonului. Doar partea frontală a primit o stilizare diferită, aici fiind aplicată o emblemă mare Renault, în stilul noilor modele franceze. De asemenea, calandrul şi bara frontală de protecţie se deosebesc, în timp ce
unica deosebire a aripilor faţă e lipsa indicatoarelor de direcţie, care, în cazul lui Symbol, au fost integrate în corpurile oglinzilor.

Sub capota maşinii şi-a făcut loc şi un nou motor turboaspirat, prezent şi pe
noul Logan – Tce 90 – care va indica un consum mixt de 5.3 litri/100 km.

Modelul va fi dezvăluit public la apropiatul Salon Auto de la Instambul, tot în Turcia urmând a fi realizată şi asamblarea sa.
E clonarea lui Symbol un gest scuzabil
pentru Renault? Cu siguranţă da, mai
ales în condiţiile economice actuale din
industria auto. Dacă silueta şi configu-
raţia lui Logan s-a dovedit a fi una de
succes, de ce să se încăpăţâneze
Symbol să aducă un fler de glamour ,
care nu are priză la public în aceste
vremuri, când poate merge cu succes
pe aceeaşi reţetă verificată practi-
cismului şi preţului raţional, reducând
semnificativ şi costurile de producţie?
O decizie înţeleaptă, până la urmă.
PiataAuto.mdIlie Toma
5
2,433
GALERIE FOTO (14 IMAGINI)
COMENTARII (7)
Constantin-Padure.com
Piatra Neamţ, România
la 2 Noiembrie 2012 - 09:12
Pai Dacia este tot un fel de Renault ... Mai bine ii schimba logo-ul.
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 2 Noiembrie 2012 - 22:19
Urit..nu imi place:)
0
0
Dumitru
Chişinău
la 3 Noiembrie 2012 - 10:55
Simbol nu e Clio. Dar ideea e reușită din punct de vedere economic. Sper că și calitatea materialelor de la asta să die mai bună.
0
0
Uberzilla
Bălţi, Moldova
la 4 Noiembrie 2012 - 15:10
Fata de Logan va avea si climatizare automata. Nu-i clar cu butoanele pentru geamuri, apar si pe consola centrala dar si pe usi http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ou9CRP_CQO8#!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 4 Noiembrie 2012 - 18:10
La design nu-i rau pentru Symbol, insa nu-mi place ca sunt inguste/inalte si inka le mai echipeaza cu roti mici de 14", imi aduce aminte de Mosckvich-urile 408-412. Numai Chevrolet Aveo erau dotate cu roti de 13" care aratau al dracului de urite in proportii ku formele bombate ale caroseriei.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Noiembrie 2012 - 21:47
Cat de phatetic sa ai o astfel de masina.Nu de alta dar in afara de butoanele pt actionarea geamurilor electrice puse corect pe manerul usii+clima automata+semnalizatoare integrate in ogl. aterale,nu are nimic diferit de logan.O mica exceptie ar mai fi partea frontala ,in rest nimic.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Noiembrie 2012 - 18:56
Robert_444: practik nu prea au transpirat inginerii... :-)
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!